پس از مرگ رایولا؛ سرنوشت انتقال هلندی چه خواهد شد؟

مرگ مدیر برنامه های معروف مینو رایولا ضربه سختی به ارلینگ هالند و روند جدایی او از بوروسیا دورتموند وارد کرد.


سرویس خبر شماره: 1822353 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 11:20 |
1,984 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شامگاه شنبه و در میانه دیدار دورتموند مقابل بوخوم بود که خانواده رایولا رسما خبر درگذشت این مدیر برنامه های معروف و بزرگ را تایید کردند.
با مرگ رایولا در سن 54 سالگی و پس از یک دوره بیماری طولانی، هالند یکی از نزدیک ترین افراد و مشاور خود را از دست داد.
ستاره بوروسیا دورتموند عصر شنبه در پستی با مدیر برنامه های خود خداحافظی کرد. او عکسی از خود در کنار رایولا که به گرمی در آغوش گرفته بود به اشتراک گذاشت و زیر عکس با شکلک قلبی به انگلیسی نوشت: «بهترین».
هلند از این موضوع ناراحت است و البته آینده آن بیش از هر زمان دیگری مبهم است.
آژانس مشاوره ورزشی رایولا در موناکو در واقع یک تجارت خانوادگی است. پسرش ماریو و همچنین برادرزاده‌اش وینچنزو در کنار دوست مورد اعتمادش خوزه فورتس رودریگز و همچنین وکیل رافائلا پیمنتا و مدیر رسانه انریکا تارکچی برای او کار کردند. او تیم کوچکی داشت که بدون شک مرکز ثقل بود.
به همین دلیل شایعات زیادی در مورد احتمال جذب ستاره های ستاره های او مانند پوگبا، وراتی و دیلیخت به همراه سایر مدیران برنامه به گوش می رسد. مارکوس تورام از گلادباخ اولین بازیکنی بود که هفته گذشته آژانس های مدیریتی را تغییر داد.
با این حال، گفته می شود که تیم هلندی همچنان می خواهد انتقال بزرگ 355 میلیون یورویی این بازیکن را از طریق آژانس رایولا انجام دهد.
پپ گواردیولا پیش از این با انتقال او به منچسترسیتی موافقت کرده است. هنوز هیچ خبری در مورد بند فسخ دورتموند منتشر نشده است و مشخص نیست که رایولا به دلیل بیماری وخیم و شرایط وخیم خود، مذاکرات را تا کجا پیش برده است.
او دو سال و نیم پیش موفق شد هلند را از سالزبورگ به دورتموند منتقل کند و بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش گنجانده شود. رافائلا پیمنتا، وکیل ریولا، که در نهایت بر بررسی قانونی و اجرای قراردادهای او نظارت داشت، اکنون می تواند این انتقال را نهایی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی