پس از پاتوسی: 1378 روز شکست استقلال در اصفهان

حالا بعد از گذشت 1378 روز از قهرمانی استقلال با سوپرگل آیاندا پاتوسی، آبی پوشان با هدایت ریکاردو ساپینتو امیدوارند به دوران ناکامی خود در جهان پایان دهند و با کسب سه امتیاز برای رقبای خود نیز گلزنی کنند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1865545
29 ژانویه 1401 @ 11:51 ق.ظ |
5.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سه سال از آخرین پیروزی آبی ها می گذرد

از آن روز استقلال سه بار به اصفهان سفر کرده اما موفق به پیروزی نشد. در لیگ نوزدهم آبی پوشان با هدایت استراماچونی به مصاف حریف خود رفتند که این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. قیدی و دیابات برای آبی ها گلزنی کردند و گلسیانی و نورافکن برای سپاهان گلزنی کردند. بازی ای که زاهدی فر خطای هند جنجالی استنلی را به عنوان پنالتی تشخیص نداد.

در فصل قبل استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی به مصاف حریف خود رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا محمد دانشگر از روی پاس دیدنی جعفر سلمانی دروازه میزبان را باز کرد و سپس گلسیانی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا آبی پوشان در اصفهان به پیروزی نرسند.

1378 روز از آخرین برد استقلال مقابل سپاهان در نقش جهان می گذرد و ساپینتو امیدوار است این طلسم را بشکند.

پس از پاتوسی: 1378 روز شکست استقلال در اصفهان

آبی ها در لیگ بیستم با هدایت محمود فکری به مصاف سپاهان رفتند. دیداری که انگیزه اخراج این سرمربی شد. آبی پوشان آن بازی را با گل های سجاد شهباززاده و سروش رفیعی به حریف واگذار کردند و هفته بعد به تساوی مقابل مس رفسنجان بسنده کردند و فکری در آن باشگاه از کار افتاد.

1793037

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عقربه های ساعت پایان بازی استقلال و سپاهان را نشان می داد و همه منتظر بودند تا زاهدی فر پایان بازی را اعلام کند. اما روی توپ آبی پوشان، گادوین یک پاس زیبا به آیاندا پاتوسی داد و این بازیکن آفریقایی با دریبل کشویی زیبا، مدافعان زرد را کنار زد و با شوتی تماشایی توپ را در کشتی کاشت. از هدف میزبان

استقلال به عنوان جهان آخرین گل تاریخ رقابت های رودررو را به ثمر رساند و پیروزی شیرینی را رقم زد. در روزی که مستحق برد بودند و گل سالم علی کریمی به طرز عجیبی توسط داور مردود اعلام شد، با گل دقیقه 7+90 پاتوسی سه امتیاز شیرین را کسب کردند تا به قهرمانی امیدوار باشند.

1793038