پس از پایان قرارداد کلوپ و گواردیولا، پرونده من سیتی ممکن است چهار سال طول بکشد! – لیورپول اف سی

اگر من سیتی به دلیل نقض تعدادی از قوانین مالی بین سال‌های 2009 تا 2018 مجرم شناخته شود، با مجازات روبرو خواهد شد، اما تا پایان تحقیقات ممکن است چهار سال طول بکشد.

صبح روز دوشنبه مشخص شد که لیگ برتر بسیاری از موارد ادعایی نقض قوانین مالی توسط منچسترسیتی را پس از چهار سال تحقیقات به یک کمیسیون مستقل ارجاع داده است.

این به عنوان یک وضعیت “بی سابقه” توصیف شده است، با سوالات بزرگی در مورد مجازات هایی که سیتی در صورت مجرم شناخته شدن با آن مواجه خواهد شد.

با این حال، ممکن است این مجازات‌ها هنوز فاصله زیادی داشته باشد، زیرا نیک دی مارکو کی‌سی، کارشناس حقوق ورزش، پیشنهاد می‌کند که این پرونده می‌تواند تا چهار سال دیگر ادامه یابد.

دی مارکو در پاسخ به اخباری مبنی بر اینکه سیتی لرد پانیک کی سی را به عنوان دفاعیات خود برای این پرونده استخدام کرده بود، که ادعا می شود برای کار خود تا 10000 پوند در ساعت درخواست می کند، که می تواند باعث شود منچسترسیتی به او 400000 پوند در هفته پرداخت کند، پاسخ داد.

دی مارکو که خودش برای کار روی این پرونده استخدام نشده بود، این سوال را مطرح کرد که چه کسی به عنوان حریف او «در تمام پرونده های بزرگ ورزشی دیگر برای چهار سال آینده» ظاهر می شود، در حالی که پرونده شهر ادامه دارد.

هنگامی که روی پیش بینی چهار ساله خود تحت فشار قرار گرفت، د مارکو اشاره کرد که تحقیقات دربی و شفیلد ونزدی در بازی جوانمردانه مالی EFL هر دو از ابتدا تا پایان حدود 18 ماه طول کشیده است.

این پرونده‌های مربوط به اتهامات در طول دو سال گسترش یافت و تحقیقات شهر شامل 115 اتهام در طول یک دهه بود.

بنابراین علیرغم درخواست‌ها از سیتی برای کسر امتیاز، محروم شدن از عناوین و سقوط، در میان مجازات‌های دیگر، سیتی و لیورپول می‌توانند در دوره‌های کاملاً متفاوتی با زمان حال باشند.

چهار سال این پرونده تا سال 2027 طول می کشد، تا آن زمان قرارداد یورگن کلوپ یک سال زودتر به پایان می رسید و قرارداد فعلی گواردیولا تا سال 2025 اعتبار داشت.

منچستر، انگلستان - پنجشنبه، 22 دسامبر 2022: جوزپ 'پپ' گواردیولا، مدیر منچسترسیتی و یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی دور چهارم جام لیگ فوتبال بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه سیتی منچستر.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر هر دو در آن نقاط حرکت کنند، تا زمانی که پرونده به پایان برسد، دو باشگاه در دستان متفاوتی قرار خواهند گرفت، و لیورپول، حداقل، احتمالاً تحت مالکیت جدید است.

این اتهامات در یک دوره 9 فصلی بین سال های 2009/10 و 2017/18 ادامه دارد و شامل نقض قراردادهای بازیکنان و مربیان و درآمد بیش از حد از حمایت مالی می شود.

این بازه زمانی شامل یکی از نبردهای لیورپول با سیتی برای قهرمانی در لیگ در فصل 2013/14 می شود، و اگرچه اتهامات مربوط به فصل های 2018/19 و 2021/22 که لیورپول نیز در آن نایب قهرمان شد، نیست، دلیل بر این است که هر مجازاتی می تواند موفقیت من سیتی را پس از سال 2018 بیشتر کند.



https://www.thisisanfield.com/2023/02/man-city-case-could-take-four-years-after-klopp-and-guardiola-contracts-are-up/ منبع: