پس از یازده سال: کاستیل از سایه کورتوا بیرون آمد


کد اطلاعات: 2048948
27 ژوئن 1403 ساعت 06:47
2.5 هزار |

0نقطه نظر

کوئن کاستیلز پس از 11 سال نفس راحتی می کشد و می تواند دروازه بان اول تیم ملی بلژیک باشد.

پس از یازده سال: کاستیل از سایه کورتوا بیرون آمد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوئن کاستیلز زمانی که حتی فکرش را هم نمی کرد تجربه ای عالی را تجربه خواهد کرد. دروازه بان بلژیکی که از فصل آینده در سطح اول لیگ فوتبال عربستان بازی می کند، سرانجام در خانه اش را زد.

چه تصمیم فنی، چه وضعیت بدنی یا رابطه ضعیف تدسکو و تیبو کورتوا، واقعیت این است که کاستیل دروازه بان اصلی بلژیک در جام ملت های اروپا این دوشنبه خواهد بود.

وی در نشست خبری در این خصوص گفت: “من از مقایسه خودم با او نمی ترسم. من تبو نیستم، من کوئن هستم. قرار نیست کار متفاوتی انجام دهم، مانند همیشه آماده می شوم. معمولاً برای من مفید است. “

محال است کاستیل 11 سالی را که زیر سایه دروازه بان رئال مادرید سپری کرد را به یاد نیاورد. او برای اولین بار در سال 2013 به تیم ملی بلژیک دعوت شد، زمانی که کورتوا جوان دروازه بان اول بود.

هفت سال و سی و شش روز طول کشید تا او یک بازی رسمی برای تیم ملی بلژیک انجام دهد. مشکل کاستیل این بود که وقتی کورتوا بازی نمی کرد، مینیوله در دروازه بود. از آن زمان، او تنها 10 بازی برای کشورش انجام داده است!

حتی در دوران تدسکو که از سال 2023 هدایت بلژیک را بر عهده دارد، موقعیت او ثابت نیست: او تنها 6 بازی از 14 بازی ممکن انجام داده است، اما اکنون زمان او فرا رسیده است.

مجله اخبار فوتبال خارجی