پس از 12 سال پرسپولیس در خطر است!


کد اطلاعات: 2048924
27 ژوئن 1403 ساعت 04:11 |
468

0نقطه نظر

شرایط سرمربی بعدی مثل مانوئل ژوزه

نگرانی بزرگ پرسپولیس در فصل آینده می تواند بسته شدن بازیکنان بدون نظر سرمربی تیم باشد.

پرسپولیس بعد از 12 سال در خطر است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهم ترین مشکل پرسپولیس در فصل آینده این است که به احتمال زیاد هدایت این باشگاه به طور کامل این تیم را می بندد و در اختیار سرمربی جدید قرار می گیرد.

به نظر می رسد برنامه انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس در حالی تمدید شود که باشگاه از مدت ها قبل از جدایی عثمار خبر داشت چرا که این باشگاه به رسانه ها و هواداران اجازه می دهد پس از ارائه گزینه ها در فضای مجازی درباره این مربیان اظهار نظر کنند. او همچنان بازخورد دریافت می‌کند یا با آن مذاکره می‌کند یا ارتباطش را با این گزینه به طور کامل قطع می‌کند و به سراغ مربی بعدی می‌رود.

اما آنچه مهم است این است که باشگاه پرسپولیس و مدیریتش مدت هاست بحث جذب بازیکنان جدید را آغاز کرده اند و به دنبال مهره هایی هستند که در لیست هیچ مربی حتی اسمار نبود. البته گفته می شد که این لیست آخرین لیست یحیی گل محمدی در زمستان سال گذشته بود، اما در حال حاضر سران باشگاه پرسپولیس بر اساس این فرض که هر مربی باید تایید کند، تیم فصل بعدی را می بندد. این بازیکنان و احتمالا تا روزی که سرمربی مشخص شود. توافقاتی صورت گرفته و شاید با برخی از این افراد توافق نهایی صورت گیرد.

2044032

اما فراموش نکنیم آخرین باری که باشگاه پرسپولیس یک تیم کامل را به یک مربی خارجی باخت. مانوئل ژوزه در لیگ دوازدهم با درایت جمعی از پیشکسوتان در جمع بازیکنان منتخب رویانیان به پرسپولیس آمد و با ضعیف ترین نتایج با تیمی که این باشگاه نیم فصل تکمیل کرده بود کنار گذاشته شد و ضررهای هنگفتی در پرسپولیس به جا گذاشت.

پرسپولیس در این فصل به دلیل اضافه شدن دیرهنگام مانوئل ژوزه با تیمی پر ستاره عملکرد ضعیفی داشت و در نیم فصل دوم در رده دوازدهم قرار گرفت تا اینکه یحیی گل محمدی دستیار سرمربی ژوزه شد و این تیم را به قهرمانی رساند. . مقام هفتم جدول رده بندی و فینال جام حذفی.

پس از آن تقریباً تمامی مربیان بعدی پرسپولیس از علی دایی و حمید درخشان گرفته تا برانکو و یحیی گل محمدی همیشه تیم های خود را می بستند و در انتخاب بازیکنان جدید حرف اول را می زدند. حالا این خطر آنقدر پرسپولیس را تهدید می کند که به سرمربی جدید اعلام می کنند با تیمی که بستیم باید نتیجه گرفت و قهرمان شد اما مربی خارجی همیشه بهانه ای در آستین دارد و اگر این کار را نکند. او به سرعت می گوید من این تیم را نبستم و به هیچ وجه شکست احتمالی خود را نمی پذیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی