پس از 17 سال حضور در یوونتوس؛ چیهواهوا در راه MLS

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در تلاش است تا در پایان فصل فاصله بین خود و سایر باشگاه های بزرگ اروپایی را پر کند و تغییرات جدی در ترکیب خود ایجاد کند.
مدیران باشگاه پیش از این تصمیم گرفته بودند در پایان فصل به همکاری خود با پائولو دیبالا پایان دهند و به مهاجم آرژانتینی اجازه خروج به عنوان بازیکن آزاد را بدهند.
اسکای اسپورت ایتالیا اکنون تایید کرده است که جورجیو کیه لینی نیز تصمیم دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و جدایی این مدافع کهنه کار از تورین قطعی به نظر می رسد.


سرویس خبر شماره: 1820948 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 22:36 |
305 امتیاز خبر|

0نظرات

جورجیو کیه لینی مدافع یوونتوس قرار است این تیم را ترک کند و به لیگ فوتبال آمریکا بپیوندد.

بنابراین چند هفته مانده به پایان فصل جاری رقابت های لیگ ایتالیا در واقع آخرین روزهای حضور این بازیکن 37 ساله پس از 17 سال پوشیدن پیراهن بیانکونری است.
در حال حاضر مشخص نیست که او برای کدام تیم در لیگ آمریکا بازی خواهد کرد، اما Sky Sports ادعا کرده است که تصمیم آنها برای پیوستن به این رقابت ها بدون شک قطعی است زیرا خانواده کیهولینی قصد دارند با زندگی در ایالات متحده مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند. .
بسیاری از باشگاه های آمریکایی علاقه زیادی به جذب کهلینی دارند، اما او به چند هفته زمان نیاز دارد تا بتواند همه گزینه ها را ارزیابی کند و نه تنها جنبه مالی پیشنهادات دریافتی را در نظر بگیرد، بلکه بهترین شهر را برای خانواده اش انتخاب کند.
یوونتوس باید پس از جدایی بازیکن، یک مدافع چپ به خدمت بگیرد تا با ماتیاس دیلیخت در خط دفاع جفت شود که به نظر آسان نمی رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی