پس لرزه های دعوای کلوپ و هامان: مثل بچه های شیطون!

یورگن کلوپ که در آستانه رویارویی تیمش با رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد، با عصبانیت نسبت به اظهارات هامان واکنش نشان داد تا نشان دهد چقدر از او عصبانی است. کلوپ در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد هامان و صحبت هایش گفت: “اوه، چقدر عالی. چه منبع برتری! کسی که همه جا قابل احترام است.”


سرویس خبر شماره: 1847873
20 اکتبر 1401 @ 20:08
2K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گابریل اگبونلاهور، فوتبالیست سابق انگلیس که این روزها به عنوان کارشناس فوتبال در رسانه ها فعالیت می کند، امروز در واکنش به هامان به درگیری لفظی بین یورگن کلوپ و دتمار هامان پرداخت و از صحبت های کلوپ انتقاد کرد.

سابقه دعوای لفظی بین اگبونلاهور و کلوپ وجود دارد. در آگوست امسال و پس از باخت 4-0 منچستریونایتد مقابل برنتفورد، اگبونلاهور به شدت از کادر فنی شیاطین سرخ انتقاد کرد و یورگن کلوپ او را مورد هدف قرار داد و در مصاحبه ای گفت: گابی اگبونلاهور به ما گفت زمانی که من به تازگی مربی لیورپول بودم. 6-0 باخت. من به یاد ندارم که او در آن بازی کار خاصی انجام داده باشد. وقتی شنیدم او در مورد یونایتد چه می گوید، می خواستم با او تماس بگیرم و به او بگویم که به نظر می رسد فراموش کرده ای که خودت بازیکن بودی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

در میان این دعوای لفظی، اگبونلاهور در گفت و گو با تاک اسپورت وارد درگیری کلوپ و هامان شد و گفت: “یورگن کلوپ مثل بچه های لجباز بود. هامان کسی است که با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شده و فوتبال درخشانی دارد. اگر اینطور نیست. اجازه دارید در مورد لیورپول صحبت کنید، پس چه کسی می تواند؟ کلوپ شخصیت همیشگی خود را از دست داد و تحت فشار تسلیم شد.”

یک فوتبالیست سابق انگلیس با اشاره به درگیری لفظی بین یورگن کلوپ و دتمار هامان، مدعی شد که سرمربی لیورپول مانند بچه های لجباز رفتار می کند.

پس لرزه های دعوای کلوپ و هامان: مثل بچه های شیطون!

ماجرا از آنجا شروع شد که دتمار هامان، فوتبالیست آلمانی سابق لیورپول در گفتگو با تاک اسپورت در مورد شرایط سخت لیورپول در ابتدای فصل جاری گفت: بالاخره روزی فرا می رسد که آنها با هم ملاقات می کنند و درباره مربی صحبت می کنند، اگرچه من برنده شدم. نمی دانم تا زمانی که به آن برسیم چه مدت باقی مانده است؟