پشت اصرار جواد نکونام برای خرید علی علیپور; استقلال بازی را عوض کرد!



راز اصرار جواد نکونام برای تطمیع علی علیپور فاش شد.

به گزارش خبروشی، علی علیپور، مهاجم سابق پرسپولیس در حالی در لیست خرید استقلال قرار دارد که آبی های پایتخت بلانکو را در خط حمله نگه می دارند و با توجه به تمدید قرارداد از سوی مهرداد محمدی، مالکیت مشیریپوف و خرید. مهره های محمد حسین اسلامی حمله نسبتا خوبی دارند. اما اگر جواد نکونام همچنان به دنبال خرید مهاجم است و دست علی علیپور را می زند به این دلیل است که می خواهد شیوه بازی استقلال را نسبت به فصل قبل تغییر دهد.

جواد نکونام که فصل گذشته 352 بازی انجام داد، حالا 442 بازی را هدف قرار داده و می خواهد در کنار گوستاوو بلانکو مهاجمی داشته باشد که حرکت کند و پاهایش را روی توپ بگذارد. جواد نکونام می گوید مهاجمی می خواهد که بتواند حداقل 20 یارد به سمت توپ راه برود و بازی را سریع منتقل کند. او که قصد دارد از علی علیپور و بلانکو همزمان در خط حمله استفاده کند، می گوید پشت سر بلانکو و علیپور نقش مهرداد محمدی، مشیریپوف و رامین رضاییان را بازی خواهد کرد.

باورش سخت است که جواد نکونام تنها با یک هافبک دفاعی و دو مدافع میانی بازی کند، با توجه به شناخت قبلی مربی مبنی بر استفاده همزمان از سه دفاع وسط و دو هافبک دفاعی در فصل گذشته، اما نزدیکان نکونام می گویند که همینطور است. چیز. دلیل اینکه او می خواست رامین رضاییان را به عنوان وینگر راست به زمین بفرستد، اصرار بر حفظ صالح حردانی بود و می خواست صالح حردانی را به عنوان مدافع راست در دفاع 4 نفره بگیرد.

او حالا اصرار به جذب علی علیپور دارد تا زوج بلانکو در خط حمله استقلال قرار بگیرند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال