پشت صحنه انصراف مدیرعامل پرسپولیس از سفر سوئیس/رادوشویچ روی میز زد/فیفا پول دستی بازیکنان خارجی را به رسمیت نمی شناسد; حتی با امضا

حالا این دروازه بان کروات پول نقدی که دریافت کرده را قبول نمی کند و او را کتک می زند! سران باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای به هیچ وجه نباید بدهی این دروازه بان کروات را پرداخت کنند، یا با او به توافق برسند، چرا که پرونده رادو تا ابد در CAS باقی نمی ماند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

چندی پیش رضا درویش در حاشیه دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان در خصوص پرونده های باشگاهی مانند رادوشویچ گفت: فکر می کنم تا یکی دو هفته دیگر به پرونده رادوشویچ رسیدگی شود. احتمالا من و حسینی از روابط بین الملل باشگاه به دادگاه CAS برویم. ما باید مدارک جدیدی را که قبلاً هزینه کرده ایم و او تکذیب کرده است، بگیریم. ضمن اینکه قانون می گوید اگر در مدتی که قرارداد دارد با باشگاه دیگری قرارداد بسته است، بدون شک از کل مبلغ قرارداد کسر می شود. ما به دنبال این هستیم که آن حقوق از دست رفته ملت و هواداران پرسپولیس را به خزانه پرسپولیس برگردانیم. در صورت لزوم یک وکیل بین المللی در محل داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم.

ماجرای اصلی اما به قانون عجیب فدراسیون جهانی فوتبال برمی گردد. ظاهرا فیفا فقط از طریق واریز به حساب بازیکنان از باشگاه ها پرداخت می کند. یعنی شنیده‌ایم که اگر باشگاهی مثل پرسپولیس به هر شکل و ترتیبی حتی با گرفتن امضا به رادوشویچ پول نقد بدهد، از منظر فدراسیون جهانی فوتبال قابل قبول نیست.

پس از چند روز وقتی گفته شد رضا درویش برای شرکت در محاکمه پرونده رادوشویچ قصد دارد ایران را به مقصد سوئیس ترک کند، خبر رسید که وی از این سفر منصرف شده است. در همین راستا، خبر رسید که باشگاه پرسپولیس ابتدا برای رضا درویش مدیرعامل باشگاه و امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل ویزای سوئیس صادر کرده بود اما مسائل مربوط به سفر ناموفق مدیرعامل به این باشگاه مانع از سفر درویش شد. به سوئیس، او را نادیده گرفته و حسینی را به رسیدگی و دفاع از این موضوع منصوب می کند.

شاید بوژیدار رادوشویچ هم از این قانون که امروز زیر میز گذاشته است اطلاع داشته باشد. حتی رسیدها! مدافع سابق پرسپولیس می گوید: پولی که از پرسپولیس بدهکارم حق خانواده ام است، بیش از 5 سال در کشور دیگری تمرین کردم و بازی کردم تا برای آنها پول بگیرم. من اصلا نمیتونم تخفیف بدم