پشت صحنه لغو اردوی تیم های استقلال و پرسپولیس/ بهانه ای عجیب برای نرفتن به امارات و پرتغال

دلیل اصلی لغو اردوی تیم های آبی و قرمز مشکلات مالی بود اما به نظر می رسد دو باشگاه بیشتر تمایل دارند لغو این اردو را به مخالفت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مرتبط کنند. اگر شورای برون مرزی مخالف ایجاد اردوهای تدارکاتی برای تیم های باشگاهی خارج از کشور است، این سوال مطرح می شود که چگونه نساجی و تراکتور در ترکیه اردو زدند و فولاد هم اردوی خود را در امارات راه اندازی کرد؟

مشکلات مالی این دو باشگاه باعث اعتصاب بازیکنان دو تیم شد و به نظر می رسد دلیل لغو اردوهای این دو تیم در روزهای اخیر مشکلات مالی بوده است نه مخالفت شورای خارج از دریا.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال ابتدا قصد داشت در پرتغال اردو بزند، اما باشگاه به ساپینتو اعلام کرد که به دلیل مشکلات مالی قادر به حمایت از این طرح نیست. در ادامه بحث درباره دعوت از این تیم اماراتی عنوان شد که باشگاه اماراتی که برای استقبال از استقلال وارد مذاکره شده بود، به طور ناگهانی تماس خود را با استقلال قطع کرد و به نظر می رسد وی از دعوت آبی ها منصرف شده است یا اینکه مسابقات چهار نفره این تیم لغو شده است.

با لغو اردوی تیم های استقلال و پرسپولیس، مخالفت شورای برون مرزی به وجود آمد که به نظر می رسد تنها یک بهانه باشد. اگر قرار بود با اردوی تیم های باشگاهی در خارج از کشور مخالفت شود، این شورا به تیم هایی مانند تراکتورسازی نساجی و فولاد اجازه اردو در خارج از کشور را نمی داد.