پشت صحنه مصاحبه ای که پرسپولیسی ها را به شدت نگران کرده است، دلیل اصلی دلخوری یحیی مشخص شد.

هنوز 24 ساعت از قهرمانی رویایی پرسپولیس در جام حذفی و فتح سه گانه این فصل نگذشته بود که مصاحبه ای هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرد. یحیی که در این فصل فوق العاده خوب کار کرده و رکوردهای زیادی را جابجا کرده است، هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما شایعه جدایی او از این تیم هر روز بیشتر می شود.

گل محمدی که در برنامه “ورزژگاه” صحبت می کرد، درباره ادامه همکاری خود با پرسپولیس گفت: همکاری با این تیم برای هر مربی یک افتخار است. فشار کاری بسیار بالاست و باید تمام ساعات زندگی خود را برای انجام کارها صرف کنید. از نظر روحی و جسمی کمی خسته هستم و شاید در صورت امکان نیم فصل استراحت کنم یا در تیمی باشم که آنقدر تنش فوتبالی ندارد. نمی دانم و هنوز تصمیمی نگرفته ام، اما اگر بخواهم ادامه دهم باید از امروز شروع کنم.» این مصاحبه گل محمدی باعث تلخی هواداران پرسپولیس شده و به شدت نگران آینده تیمشان است.

به خصوص که فصل نقل و انتقالات بسیار مهم در راه است و این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به تقویت دارد. خیلی ها این سوال را مطرح می کنند که چرا یحیی با وجود اینکه قرارداد دارد از احتمال جدایی اش صحبت کرده است. پیگیری های ما نشان می دهد که گل محمدی از مسائلی که در طول فصل رخ داده ناراحت است و از برخی مدیران این باشگاه گلایه دارد. بیشتر گلایه های یحیی به مسائل مالی مربوط می شود و از اینکه پرسپولیس وضعیت مالی خوبی ندارد، ناراضی است.

بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس همواره مطالبه گر نسبت به این باشگاه هستند و سران این باشگاه نتوانسته اند با اعضای تیم خود تسویه حساب کنند. سرمربی تیم قهرمان البته به شدت نگران فصل آینده است و می ترسد پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف ظاهر شود و برای سال آینده تحت فشار باشد. ضمن اینکه قوانین جدید نقل و انتقالات برای تیم هایی مثل پرسپولیس بسیار زیان آور خواهد بود و یحیی هم از این موضوع ناراحت است. اما پس از بازگشت درویش از کربلا و پس از دیدار این دو، ماندن یا رفتن گل محمدی مشخص می شود.

این مصاحبه را بخوانید: یحیی از خستگی می گوید; شاید فصل بعد استراحت کنم!/ گل محمدی از پرسپولیس می رود؟/ سقف بودجه لیگ ایران امکان پذیر نیست



سرویس داخلی اخبار فوتبال