پشت صحنه ناراحتی بیرانوند از هواداران پرسپولیس/ بازیکنی که روحش شکست!

آنچه مشخص است دلیل بیان این سخنان علیرضا بازی پرسپولیس مقابل سپاهان بود که هواداران پرسپولیس 2 بازیکن سابق این تیم یعنی رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده را تشویق کردند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که از محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است، چند روز پیش در مصاحبه ای از هواداران پرسپولیس گلایه کرد و ناراحتی خود را نشان داد. بیرانوند در مصاحبه نوروزی خود خطاب به هواداران پرسپولیس احساس کرد که باید بیشتر از بازیکنان و تیم خود حمایت کنند.

از نگاه دروازه بان ملی پوش سرخ ها این موضوع باعث شد 2 بازیکن سپاهان روحیه خود را از دست بدهند و جایگزین های آنها در پرسپولیس تا حدودی بی روح شوند. همانطور که شنیدیم تشویق های بلند رضاییان باعث شد تا دانیال اسماعیلی فر مدافع راست پرسپولیس در این فصل احساس ناراحتی کند که تابستان امسال به جای رامین به آن تیم پیوست. دانیال که در بازی های اخیر پرسپولیس زمین خورده یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان بود.

این اتفاق نشان می دهد که تشویق شدید رضاییان در وضعیت روحی اسماعیلی فر تاثیر گذاشته است. بیرانوند وقتی ناراحتی همبازی اش را دید تصمیم گرفت به نوعی از او حمایت کند و دلیل مصاحبه بیرانوند هم بی ارتباط با ناراحتی اسماعیلی فر نبود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال