پشت مقوایی: رئال این بازیکن را حفظ خواهد کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندی پیش قرار بود دنی سبایوس یکی از معدود بازیکنان رئال مادرید باشد که در پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک می کند. گفته می شد که او به دنبال نقش بزرگ تری در تیم بود، اما این اتفاق هرگز در رئال مادرید رخ نداد. همین موضوع باعث شد تا چندین تیم لالیگا و سری آ بخواهند او را جذب کنند.

تجربه سبایوس همراه با تعهد بالای او می تواند برای تیم کارلو آنچلوتی در فصل آینده مفید باشد. با این حال، هنوز چیزی رسمی نشده است و طرفین نیاز به مذاکرات بیشتری برای توافق نهایی دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1940803
09 ژوئن 1402 در 00:46
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سبایوس از جدایی نهایی تا پیشنهاد تمدید

اما چیزی که چند هفته پیش غیرممکن به نظر می رسید اکنون در حال تبدیل شدن به واقعیت است و طبق گزارش مارکا، رئال مادرید به بازیکن سابق آرسنال پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

مارکا گزارش داد که رئال مادرید به دنی سبایوس پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

پشت مقوایی: رئال این بازیکن را حفظ خواهد کرد

رئال به جذب جودی بلینگهام نزدیک است، اما آنها نمی خواهند سبایوس را از دست بدهند، به خصوص اینکه لوکا مودریچ و تونی کروس احتمالا در سال 2024 سانتیاگو برنابئو را ترک خواهند کرد.

این گزارش حاکی از آن است که پیشنهاد رئال به خواسته های سبایوس نزدیک است، هرچند هنوز اختلاف نظر وجود دارد. با این حال، باشگاه اسپانیایی نمی خواهد این بازیکن را به راحتی از دست بدهد زیرا او در فصل 2022-23 عملکرد بسیار خوبی داشت و به یک بخش حیاتی در خط میانی کهکشانی ها تبدیل شد.

1881305