پشت پرده تغییر نظر یحیی درباره سیامک نعمتی/ حرف های عجیبی که در همایش گفته شد

یحیی در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم گفت: در مورد سیامک نعمتی تصمیم گرفته ام که می تواند در سایر تیم ها بیشتر بازی کند. همه می دانیم که سیامک نعمتی از نظر اخلاقی یکی از بهترین بازیکنان ایران است و حالا که این اتفاق افتاد و در تیم ماندگار شد، از صمیم قلب خوشحالم و انشالله به تمرینات باز خواهد گشت. بعد از بازی با آلومینیوم تا بتواند از وجود خود لذت ببرد. ما هم از بازیکنان آینده دار خود در تیم استفاده می کنیم و سیامک می تواند با تلاش 100 درصدی برای ما بازی کند.

سیامک نعمتی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که در این فصل فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نداشته است، در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت و قرار بود نیم فصل دوم را با حامد پاکدل در تیم دیگری پشت سر بگذارد. پاکدل راهی تراکتور شد اما جدایی و فسخ قرارداد سیامک با باشگاه پرسپولیس به هم گره خورد و این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند.

نعمتی که پیشنهادات خوبی داشت در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند اما هنوز مجوز تمرین را پیدا نکرده است. در مورد نعمتی شایعه شده بود که گل محمدی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را نداده است اما خود این بازیکن در مصاحبه ای اعلام کرد که به تمرین آن روز نرفته است. یحیی گل محمدی که پیش از این بر جدایی این بازیکن تاکید و اعلام کرده بود دیگر نیازی به سیامک ندارد، درباره قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد و البته بازگشتش به پرسپولیس حرف های عجیبی زد.

عجیب بود که یحیی در چند روز نظرش عوض شد. سرمربی پرسپولیس قاطعانه گفته است که نیازی به لطف ندارد و این بازیکن می تواند برود. به نظر می رسد وساطت کریم باقری اعضای سابق تیم و البته محمد محمدی به عنوان نایب رئیس باشگاه پرسپولیس باعث شده تا گل محمدی از پست های قبلی خود کوتاه بیاید و حالا برای ادامه تمرین دوباره مجوز بگیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال