پشت پرده جالب مذاکرات پرسپولیس با استقلال/ فخرالدینی یاغی می شود؟



مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد فخرالدینی در حالی صورت گرفت که این بازیکن می خواهد دوباره آبی پوش شود زیرا در گذشته در استقلال بازی کرده و از طرفی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر و وحدت حنانوف را در سمت راست خط دفاعی در اختیار دارد. .

در چنین شرایطی قصد تیم پرسپولیس برای مذاکره با میلاد فخرالدینی چیست؟ آیا قصد پرسپولیس برای جلوگیری از تقویت تیم استقلال های جک دوم است؟

استقلال قصد داشت اوستون اورونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرد که در آخرین لحظات باشگاه پرسپولیس این بازیکن را به خدمت گرفت.

اخبار دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که وحدت حنانوف مورد توجه یک باشگاه کره ای قرار گرفته و باشگاه کره ای پیشنهاد مالی خوبی برای جذب این بازیکن به باشگاه پرسپولیس داده است. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس مایل است وحدت حنانوف را برای پیوستن به تیم کره ای آزاد کند و در عوض میلاد فخرالدینی را برای رقابت با دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی تیم پرسپولیس به خدمت بگیرد.

استقلال همچنین در تلاش است تا میلاد فخرالدینی را به جای کوین یاماگا به خدمت بگیرد تا با صالح حردانی بر سر این پست رقابت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال