پشت پرده طرد شدن سرمربی ایتالیایی در پرسپولیس/ 3 دلیلی که ماتزاری را از پرسپولیس دور کرد!



این در حالی است که باشگاه پرسپولیس خوان کارلوس گاریدو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. پیش از آن والتر ماتزاری سرمربی سابق ناپولی و اینتر مذاکرات خوبی داشت و طرفین به عقد قرارداد با این مربی سرشناس نزدیک بودند. اما یکسری موانع بر سر راه این انتقال جذاب ماتزاری را به دور شدن هرچه بیشتر از پرسپولیس سوق داد و در نهایت حضور این مربی ایتالیایی در پرسپولیس منتفی شد. اما چه دلایلی باعث شکست توافق ماتزاری و پرسپولیس شد؟

اولین دلیل، نقشی است که تعداد معینی از دلالان در این رابطه ایفا می کنند. باشگاه پرسپولیس بدون واسطه توانسته بود با مزاری ارتباط برقرار کند و این موضوع به ضرر دلالانی بود که چند مربی را به پرسپولیس معرفی کرده بودند. یکی دو دلال از طریق ارتباطات خود توانستند با یکی از دستیاران مزاری تماس بگیرند. این فرد با دستیار ماتزاری درباره ناامنی ایران و شرایط بد مالی پرسپولیس صحبت کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که پرسپولیس پرونده های متعددی را در فیفا تجربه کرده و هرگز نتوانسته حقوق مربیان و بازیکنان خود را به موقع پرداخت کند. مشکلی که دستیار ماتزاری را ترساند و او آن را به خود والتر گزارش کرد. مشکل دوم مربوط به مسائل مالی است. مززاری برای یک فصل حضور در ایران یک و نیم میلیون دلار می خواست که پرسپولیسی ها به این موضوع اعتراض کردند و گفتند نمی توانند این پول را به او بدهند.

پرسپولیس در نهایت توانست یک میلیون دلار برای کادرفنی جدید خود هزینه کند و پرداخت دستمزد مززاری برای پرسپولیس سخت شد. مازاری هم می خواست 5 دستیار را با خود به ایران بیاورد که باشگاه پرسپولیس هم با این موضوع مخالفت کرد. بازیکنان پرسپولیس از این مربی خواستند که تنها 2 دستیار با خود به ایران ببرد که با مخالفت ماتزاری مواجه شد. در نهایت پرونده حضور این مربی سرشناس در ایران بسته شد و پرسپولیس به گزینه بعدی خود فکر کرد و با گاریدو به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: درخواست جالب سرمربی جدید پرسپولیس; من بیرانوند می خواهم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال