پشیمانی فایده ای ندارد؛ دیماریا سه بازی محروم خواهد شد

یوونتوس پس از اخراج دی ماریا گل مونزا را دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 1-0 شکست خورد. هواداران یووه ستاره آرژانتینی تیمشان را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و دی ماریا ساعاتی پس از پایان بازی بیانیه ای صادر کرد و از هواداران عذرخواهی کرد و گفت اشتباه خود را می پذیرد و اعتراف می کند که اقدامش باعث از دست دادن بیانکونری شده است.

آنخل دی ماریا که در بازی شب گذشته یوونتوس مقابل مونزا به دلیل رفتار غیرورزشی از زمین بازی اخراج شد، ممکن است به دلیل توهین به داور با محرومیت طولانی مدت مواجه شود.

پشیمانی فایده ای ندارد؛  دیماریا سه بازی محروم خواهد شد

به گزارش “ورش سه”، در جریان بازی شب گذشته یوونتوس و مونزا، آنخل دی ماریا با آرنج به سینه بازیکن حریف برخورد کرد و با یک کارت زرد مستقیم جریمه شد و زمین را ترک کرد.


سرویس خبر شماره: 1844500
28 سپتامبر 1401 @ 9:05 ب.ظ
14 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

زمانی که دی ماریا زمین را ترک کرد، اصلا از تصمیم داور راضی نبود و به داور فحاشی کرد. رسانه ها می گویند داور در گزارش خود به فدراسیون فوتبال به توهین ستاره آرژانتینی اشاره کرده و ممکن است یک بازی دیگر جریمه شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما امروز خبری در رسانه های ایتالیایی منتشر شد که نشان می دهد ممکن است مسائل عصبانیت دی ماریا برای او ادامه پیدا کند.

طبق قوانین فوتبال ایتالیا، دی ماریا دو بازی بعدی یوونتوس مقابل بولونیا و آث میلان را از دست داده است زیرا جریمه دریافت کارت قرمز در سری آ محرومیت دو بازی آینده است. اما گزارش ها حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد که ستاره آرژانتینی سه بازی محروم شود و بازی مقابل تورینو را از دست بدهد.