پلی استیشن در کمپ ایتالیا ممنوع نیست، وقت دارد!


سرویس خبر شماره: 2048587
25 ژوئن 1403 در 6:14 ب.ظ.
155

0نقطه نظر

لوچیانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا تاکید کرد که هیچ منعی برای بازی با پلی استیشن در اردوی این تیم برای یورو 2024 وجود ندارد.

پلی استیشن در کمپ ایتالیا ممنوع نیست، وقت دارد!

از اسپالتی و دوناروما در مورد شایعه محرومیت پلی استیشن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در روز جمعه سوال شد، اما هر دو تاکید کردند که این شایعه درست نیست. اسپالتی در عوض به بازیکنان توصیه کرد در طول مسابقات تا ساعات اولیه صبح بیدار نمانند.

در واقع، اسپالتی توضیح داد که ایتالیا در کمپ خود در آلمان یک اتاق بازی مجهز به چند کنسول بازی دارد و خودش هم چند بازی انجام داده است.

اگرچه استراحت در طول یک تورنمنت یک ماهه مهم است، اما اسپالتی بازیکنان خود را تشویق کرد تا حد امکان بین مسابقات و تمرینات استراحت کنند.

به گزارش TMW، سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت: “بعضی اوقات پشیمان می شوم که باید در مورد چیزهایی که نگفتم صحبت کنم. آنچه برای من مهم است این است که همه ما شب ها بخوابیم. من نمی گذارم تیم تمام شب بیدار بماند و بعد از آن برای تمرین به زمین بیایم. به اندازه کافی استراحت نکرده‌ام.”

2043511

“ما یک اتاق بازی با دو پلی استیشن عالی راه اندازی کردیم و من با آنها بازی کردم. اما شما باید در زمان های مناسب بازی کنید. آیا فکر می کنید بازی کردن تا سه یا چهار صبح اشکالی ندارد؟ روانشناسان و پزشکان همین را می گویند.

“ما باید رفتار کنیم، فقط همین. من نگفتم که آنها نمی توانند پلی استیشن بازی کنند، فقط گفتم آنها نمی توانند تا سه یا چهار صبح بیدار بمانند.”

دوناروما همچنین از سرمربی خود حمایت کرد و اصرار داشت که “مطمقاً هیچ تاثیری” نداشته است.

او ادامه داد: “این مهم است که تعادل را پیدا کنید. وقتی در اتاق خود هستید، می توانید بازی کنید، اما مهم است که تا دیروقت بیدار نمانید.”

“بعد از شام، همه با هم در اتاق بازی هستیم و کمی خوش می گذرانیم. ما گروه بسیار خوبی تشکیل داده ایم، سرمربی تیم نکات و توصیه هایی را به ما داده است، اما قوانین سختگیرانه ای وجود ندارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی