پل پوگبا: ستاره سابق منچستریونایتد ماه ها پس از محرومیت چهار ساله از فوتبال، نقش جدیدی را بازی می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


پل پوگبا، هافبک سابق منچستریونایتد، ماه‌ها پس از محرومیت چهار ساله از فوتبال حرفه‌ای، ظاهراً نقش جدیدی را به دست آورده است.

پوگبا پس از اولین بازی فصل یوونتوس مقابل اودینزه در تست دارو رد شد. او در آن مناسبت شروع نکرد اما برای آزمایش تصادفی انتخاب شد.

او بارها اعلام کرده است که بی گناه است و هرگز آگاهانه یا عمدا موادی را مصرف نکرده است که به او مزیت ورزشی بدهد.

پوگبا همچنین نقض عمدی قوانین ضد دوپینگ را پس از مثبت شدن تستوسترون برای سطوح غیرطبیعی رد کرد. او متعهد شد که در دادگاه حکمیت ورزش نسبت به محرومیت چهار ساله اعتراض کند.

اگر این ممنوعیت ادامه داشته باشد، فارغ‌التحصیل آکادمی کارینگتون تا سال 2027 از بازی خارج خواهد شد، به این معنی که دوران حرفه‌ای او می‌تواند به طور بالقوه به پایان برسد، زیرا زمانی که بتواند به او بازگردد، به اواسط سی سالگی می‌رسد.

پوگبا آخرین بار در سپتامبر سال گذشته به میدان رفت. با این حال، به نظر می رسد او در حالی که آینده فوتبالی اش در حال تنظیم است، مشغول است.

به گزارش نشریه فرانسوی Le Parisien، برنده جام جهانی قرار است در فیلمی با عنوان “4 صفر” بازی کند که در آوریل 2025 اکران می شود.

این فیلم دنباله ای بر یک فیلم محبوب فرانسوی “3 صفر” است که در سال 2002 اکران شد و 1.2 میلیون تماشاگر را به خود جلب کرد.

پوگبا در نقش یک مربی فوتبال جوانان بازی می کند و بعد از ظهر پنجشنبه در حال فیلمبرداری در خیابان های پاریس دیده شد. «4 صفر» درباره یک فوتبالیست مشتاق آفریقایی است که رویای تبدیل شدن به یک ستاره پاری سن ژرمن را در سر می پروراند در حالی که یک پیشاهنگ قصد دارد کیلیان امباپه بعدی را کشف کند.

Le Parisien توضیح می دهد که پوگبا آرام به نظر می رسید، لبخند می زد و در مقابل دوربین ها بسیار راحت به نظر می رسید. یک منبع گفت: “او همه را با طبیعی بودن و سادگی خود شگفت زده کرد. او به وضوح از این تجربه قدردانی کرد و گفت که آماده است، چرا که نه، برای بازتولید بیشتر آن.

صحنه های پوگبا در استادیوم پارک در رویل-مالمیسون در حومه شهر فیلمبرداری شد و او در دو صحنه جداگانه فیلمبرداری کرد.

مشخص است که این مرد 31 ساله سپس اقدام به گرفتن سلفی با کودکان و نوجوانانی کرد که به وضوح از نزدیک بودن به او هیجان زده بودند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/08/paul-pogba-ex-man-united-star-lands-new-role-months-after-receiving-four-year-ban-from-football-279897/ منبع: