پنالتی را سه بار تکرار کنید. انتقاد ظالمانه از این داور

اما دیدار دو تیم که در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر برگزار شد با اتفاقی غیرعادی همراه بود. در این دیدار با 3 گل برتری تیم شهرداری بندرعباس یک ضربه اوت برای میزبان به ثمر رسید. شوت از راه دور علی رهرو به سمت دروازه با ضربه سر ادریس کوچکی مدافع شهرداری بندرعباس همراه بود اما در کمال تعجب امیرحسین یزدانی داور او خطای ضربه پنالتی را اعلام کرد.

تصمیمات داور از نحوه اعلام سه بار تکرار یک ضربه پنالتی در یک بازی لیگ دسته دوم تعجب برانگیز بود.

کوچکی مدافع شهرداری بندرعباس هر چند با دست به کمر مهاجم جوان بوشهری ایران فشار می آورد اما حقیقت این است که چنین رویکردی در کشورهای اروپایی کمتر به عنوان خطای پنالتی مطرح می شود.

به گفته کمک داور، پای مهدی خسروی در هنگام زدن پنالتی جوان ایرانی روی خط نبود، این در حالی است که تصاویر تلویزیونی این مسابقه را برخلاف ادعای کمک داور دوم ثابت می کند و دروازه بان بندرعباسی در جریان بازی خطا نکرد. پنالتی . در هر صورت ضربه پنالتی تکرار شد و دوباره قاسمی مقابل خسروی قرار گرفت که این بار باز هم از شهرداری بندرعباس در اختیار توپ قرار گرفت و باز هم رضایی مقدم کمک داور پرچم خود را به اهتزاز درآورد و این بار تصمیمش درست بود چون دروازه بان میهمان روی خط نبود و چند سانتی متر جلوتر بود.

توجه داشته باشید که این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به سود تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای این هفته رقابت های لیگ دسته دوم با اتفاق عجیبی در دیدار تیم های ایران جوان بوشهر و شهرداری بندرعباس همراه بود. دو تیم در جدول رده بندی شرایط کاملا متفاوتی دارند. بندرعباس با قرار گرفتن در رده دوم یکی از شانس های اصلی صعود به مرحله مقدماتی برای حضور در لیگ دسته اول است و ایران جوان با 8 امتیاز از 22 بازی در انتهای جدول قرار دارد و سقوطش به دسته پایین قطعی است. .

پس از اعلام این پنالتی عجیب، مهدی قاسمی بازیکن جوان ایرانی پشت توپ قرار گرفت و ضربه او را به سمت راست دروازه بان شهرداری بندرعباس زد که مهدی خسروی با استفاده از تیرک توانست آن را مهار کند. امیرحسین یزدانی داور مسابقه در حین تماشای توپ به مردم حاضر در زمین اعتراض کرد و متوجه شد که رمضان رضایی مقدم کمک داور دوم پرچم خود را به نشانه خطای دروازه‌بان به اهتزاز درآورده است.

ناباورانه، خسروی سومین پنالتی را هم مهار کرد تا در یک شب باورنکردنی کلین شیت کند.

این بار تصمیم رضایی مقدم کمک داور دوم برای تکرار پنالتی درست بود چون خسروی چند قدم جلوتر رفته بود.


سرویس خبر شماره: 1822882 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 19:18 |
4,735 |

0نظرات

جنجالی ترین قضاوت هفته و سال در لیگ 2

بررسی تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که برخورد دو بازیکن یک برخورد معمولی یک بازی فوتبال است و بازیکن حریف را کمی برای گرفتن توپ هل می دهد که حتی منجر به از دست دادن تعادل و سقوط بازیکن جوان ایرانی به زمین نشد. . ، اما داور تصمیم می گیرد بسیار سختگیرانه به نفع میزبان اعلام خطای پنالتی.

این پنالتی تکرار شد و در نوبت سوم آریا مانی می خواست طلسم را بشکند اما مهدی خسروی در کمال ناباوری موفق شد این ضربه را مهار کند و اتفاق جالبی را در ورزشگاه شهید نادر مهدوی بوشهر رقم بزند. از نحوه اعلام پنالتی تا تکرار ضربه اول همه چیز به خودی خود عجیب بود.

این اولین تصویر پنالتی است که به خوبی نشان می دهد یکی از پاهای خسروی روی خط دروازه شهرداری بندرعباس قرار دارد و تصمیم کمک داور برای تکرار آن غیرمنطقی بوده است.