پنالتی عجیب لواندوفسکی: خوب یا بد، مسئله این است


سرویس خبر شماره: 2051051
6 جولای 1403 ساعت 7:00 ق.ظ.
2.7 هزار |

2نقطه نظر

امروز در دیدار لهستان و فرانسه روبرت لواندوفسکی کاپیتان تیم ملی لهستان موفق شد با پنالتی که تکرار شد دروازه فرانسه را باز کند.

پنالتی عجیب لواندوفسکی: خوب یا بد، مسئله این است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز در دور سوم یورو 2024 لهستان به مصاف فرانسه رفت. لهستانی ها که خود را حذف شده می دیدند توانستند با ارائه یک بازی جسورانه جلوی فرانسه را بگیرند. تک گل لهستان را روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

روبرت لواندوفسکی در دیدار حساس و میخکوب کننده گروه D یورو 2024 نقش کلیدی را برای لهستان ایفا کرد. اما در شوتزنی، لواندوفسکی کار جالبی انجام داد. او با شروع دویدن به سمت توپ، چند بار مکث کرد و حتی توقف کرد تا مینیان از خط دروازه خارج شد و داور رای به پخش مجدد پنالتی داد. لواندوفسکی در دومین تلاش خود برای لهستان به تساوی رسید.

این اتفاق واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. هشتگ لواندوفسکی به سرعت ترند شد و کمتر از 15 دقیقه پس از پایان مسابقه، بیش از 30 هزار پست درباره او منتشر شد.

مکس فریتزچینگ پادکستر فوتبال در توییتر نوشت: واقعاً شگفت انگیز است که لواندوفسکی 18 بار در دویدن به سمت توپ مکث می کند، حتی می نشیند و سیگار می کشد، اما وقتی مینیان خط دروازه را ترک می کند تا ضربه را متوقف کند، داور خطا می دهد. برخی دیگر از کاربران این تصمیم لواندوفسکی را “بی شرمانه” خواندند.

2047744

اما سوال اصلی این است: آیا لواندوفسکی اجازه داشت به این سمت حرکت کند؟

پاتریک ایتریش، کارشناس داوری در شبکه تلویزیونی Magenta، پاسخ می دهد: “بله، او می تواند. مشکل این است که او می تواند هر چند بار که می خواهد بایستد و حرکت خود را شروع کند. تنها زمانی که می خواهد شوت بزند باید پای ثابتش در کنار توپ باشد و ضربه باید با سرعت انجام شود.” لواندوفسکی. اینکارو میکنه بابا حتی اگر این حرکت برای دروازه بان غیرعادی و آزاردهنده به نظر برسد، مجاز است. “

مجله اخبار فوتبال خارجی