پنالتی نجومی و تاریخی در انتظار منچسترسیتی


سرویس خبر شماره: 2022166
29 اردیبهشت 1403 ساعت 12:56 |
5.8K |

3نقطه نظر

415 میلیون یورو

یک نشریه نزدیک به منچسترسیتی مدعی شده است که جریمه برای 115 نقض قوانین مالی منجر به کسر امتیاز یا سقوط نخواهد شد.

پنالتی نجومی و تاریخی در انتظار منچسترسیتی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جریمه منچسترسیتی به دلیل 115 تخلف از قوانین مالی و پایداری لیگ برتر احتمالا جریمه مالی نجومی و هنگفتی خواهد بود (برخلاف آنچه برای باشگاه های دیگر مانند اورتون و ناتینگهام فارست رخ داد). این مطلب را وبسایت منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده است.

این جریمه مبلغی در حدود 415 میلیون یورو خواهد بود که با آن باشگاه سیتی از کسر امتیاز و حتی سقوط احتمالی جلوگیری خواهد کرد. در عین حال بسیاری از رقبای سیتی امیدوارند که این تیم جریمه، محروم و از امتیازات کسر شود و یا حتی سقوط کند.

2023157

منچسترسیتی امسال دوباره در مسیر کسب عنوان قهرمانی است و اگر فردا وستهام را شکست دهد برای چهارمین سال متوالی قهرمان خواهد شد، اما رای هیئت مستقل درباره 115 مورد نقض قوانین مالی لیگ برتر بین سال های 2009 تا 2018 ممکن است تغییر کند. همه چيز. حداقل رقبای سیتی به آن خوش بین هستند.

این بحث هنوز قطعی نیست زیرا پرونده منچسترسیتی پیچیده تر از تیم هایی مانند فارست و اورتون است. انتظار می رود دادگاه پاییز امسال برگزار شود، اما طبق گزارش منچستر ایونینگ نیوز، جریمه ممکن است قبل از تابستان 2025 تعیین نشود. تحریم نهایی می تواند مالی، کسر امتیاز و همچنین سقوط به دسته های پایین تر باشد.

مجله اخبار فوتبال خارجی