پنجره نقل و انتقالات، اولین بازی گاکپو و دو ضربه سر چلسی؟ – لیورپول اف سی در ژانویه – لیورپول اف سی

همانطور که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم، این می تواند اولین یا دومین بازی دو ضربه سر احتمالی مقابل آبی ها در ژانویه باشد.

لندن، انگلیس - یکشنبه، 2 ژانویه 2022: محمد صلاح بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین چلسی و لیورپول در استمفوردبریج گل دوم را به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آخرین باری که آنها از استادیوم Gtech Community دیدن کردند با تساوی 3-3 متوقف شدند و کلوپ امیدوار است روزی بسیار ساده تر در لندن برای شروع سال جدید داشته باشد.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 22 مه 2022: ابراهیما کوناته (L) لیورپول و رائول خیمنز از ولورهمپتون واندررز در جریان بازی لیگ برتر FA بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

آیا قرمزها خرید بیشتری خواهند داشت؟ یورگن کلوپ مطمئناً آن را رد نکرده است.

دزربی از آن زمان به خوبی کار خود را انجام داده است و به کار خوب گراهام پاتر ادامه داد و به تیمش کمک کرد تا سال را در رده هفتم جدول لیگ، تنها یک پله کمتر از لیورپول به پایان برساند.

زیر ۱۸ سال

تیم کلوپ قبلاً در این فصل با مرغ دریایی ها بازی کرده است، تساوی 3-3 در آنفیلد در آغاز نوامبر، بازی که اولین بازی روبرتو دزربی به عنوان سرمربی بود.

بلکبرن (H) – U18 PL – شنبه، 7 ژانویه، ساعت 11 صبح
اورتون (H) – U18 PL – شنبه، 14 ژانویه، ساعت 11 صبح
پورت ویل (A) – جام حذفی جوانان – TBC
منچستریونایتد (A) – U18 PL – شنبه، 21 ژانویه، ساعت 11 صبح
میدلزبورو (A) – U18 PL – شنبه، 28 ژانویه، ساعت 13:00

https://www.thisisanfield.com/2023/01/transfer-window-gakpo-debut-chelsea-double-header-liverpool-fc-in-january/ منبع:

بیرمنگام، انگلیس - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: محمد صلاح بازیکن لیورپول (پنهان) پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول اف سی در ویلا پارک، با هم تیمی هایش جشن گرفت.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لستر، انگلستان - شنبه، 30 ژوئیه 2022: جام حذفی قبل از بازی دوستانه اتحادیه اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور به نمایش گذاشته شد.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

TBC – مسابقات بازآرایی شده احتمالی

مطمئناً این کار آسانی نخواهد بود.

لیورپول قبلاً یک قرارداد را تضمین کرده است و کودی گاکپو مشروط به دریافت مجوز کار به این تیم ملحق شده است.

بیایید امیدوار باشیم که اضافه شدن گکپو شروع یک پنجره مثبت برای قرمزها باشد.

7 ژانویه – شروع رقابت های جام حذفی و اولین حضور احتمالی گاکپو

هفت روز بعد، لیورپول مسابقات لیگ برتر خود را با درگیری مقابل برایتون در ورزشگاه AMEX از سر گرفت، تنها شنبه شروع ماه 3 بعد از ظهر قرمزها.

U21s

سپس لیورپول برای اولین بار در این فصل در ساعت 12:30 بعد از ظهر شنبه 21 ژانویه در آنفیلد به مصاف چلسی خواهد رفت.

شنبه بعد، برای شروع رقابت‌های لیورپول در جام حذفی، از مسابقات لیگ برتر استراحت می‌کنیم و قرمزها ساعت 8 شب در آنفیلد به مصاف وولوز می‌روند.

اگر لیورپول اوایل ماه جاری در دور سوم وولوز را شکست دهد، بازی دور چهارم جام حذفی آنها در آخر هفته شنبه، 28 ژانویه برگزار خواهد شد.

1 ژانویه – پنجره نقل و انتقالات باز می شود

زنان

دبی، امارات متحده عربی - یکشنبه، 11 دسامبر 2022: جولیان وارد، مدیر ورزشی لیورپول در جریان بازی سوپرکاپ دبی 2022 بین باشگاه لیورپول و المپیک لیون در ورزشگاه آل مکتوم.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

همانطور که قبلاً ذکر شد، برنامه بازی های ژانویه تیم اول در حال حاضر تنها انجام چهار بازی را نشان می دهد، اما با توجه به تعویق دو بازی در اوایل این فصل، این احتمال وجود دارد که حداقل یکی از آنها در این ماه برگزار شود.

اولین بازی لیورپول در سال 2023 در دیدار خارج از خانه به برنتفورد در روز دوشنبه 2 ژانویه خواهد بود.

لیورپول در پایان دو پنجره نقل و انتقالات اخیر مشغول بوده است، لوئیز دیاز در اواخر ژانویه 2022 وارد زمین شد و آرتور به صورت قرضی در روز پایان فصل تابستان به این تیم پیوست.

این بازی قرار است ساعت 17:30 به وقت گرینویچ آغاز شود و تنها بازی لیگ برتر در آن روز خواهد بود.

پنجره نقل و انتقالات در آخرین روز ماه، سه شنبه، 31 ژانویه، ساعت 11 شب به وقت گرینویچ بسته می شود.

31 ژانویه – پنجره نقل و انتقالات بسته شد

اگر آنها نتوانند ناتینگهام فارست را در یک چهارم نهایی شکست دهند، باید فرصتی برای لیورپول فراهم شود تا در دو هفته آخر ماه با تیم جولن لوپتگی بازی کند.


بازی های لیورپول، ژانویه

تیم اول

اگر مدارک لازم به موقع تکمیل شود، گاکپو واجد شرایط برای اولین بازی خود در اینجا خواهد بود، اما کلوپ گفته است که ممکن است بعید باشد.

برایتون اند هاو، انگلیس - شنبه، 12 مارس 2022: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول با آدام لالانا، بازیکن سابق برایتون اند هاو آلبیون در جریان گرم کردن قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه برایتون اند هوو آلبیون چت می کند. و لیورپول اف سی در ورزشگاه AMEX Community.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول وارد سال 2023 می شود که همچنان در سه جبهه در این فصل می جنگد، با پنجره نقل و انتقالات ژانویه، چند بازی کلیدی لیگ برتر و شروع رقابت های جام حذفی همگی در ماه اول سال.

21 ژانویه – چلسی در خانه

پس از جام جهانی زمستانی در قطر، قرمزها فصل خود را در اواخر دسامبر از سر گرفتند و می‌دانند که اگر می‌خواهند تا آغاز ژوئن به چیزی در لیگ برتر دست یابند، با یک نبرد سخت روبرو هستند.

اگر آنها می خواهند پیشرفت کنند، امیدواریم با تساوی به کلوپ اجازه دهد به برخی از بازیکنان کلیدی خود استراحت دهد و فرصت های بیشتری را در اختیار برخی از جوانان با استعداد باشگاه قرار دهد.

همچنین این احتمال وجود دارد که دیدار خانگی لیورپول با وولوز که به دلیل مرگ ملکه در ماه سپتامبر به تعویق افتاده بود نیز برگزار شود، اما خیلی به پیشرفت وولوز در جام کارابائو بستگی دارد.

برنتفورد (A) – لیگ برتر – دوشنبه، 2 ژانویه، ساعت 17:30
ولوز (H) – جام حذفی – شنبه، 7 ژانویه، ساعت 20
برایتون (A) – لیگ برتر – شنبه، 14 ژانویه، ساعت 15
چلسی (H) – لیگ برتر – شنبه 21 ژانویه ساعت 12:30 بعد از ظهر

منچستریونایتد (A) – WSL – یکشنبه، 15 ژانویه، ساعت 14:05
چلسی (A) – WSL – یکشنبه، 22 ژانویه، ساعت 12:30 بعد از ظهر
چلسی (A) – جام حذفی زنان – یکشنبه، 29 ژانویه، ساعت 13

تاتنهام (H) – PL 2 – یکشنبه، 8 ژانویه، 12 بعد از ظهر
PSG (H) – PL International Cup – چهارشنبه 11 ژانویه، ساعت 19
منچستریونایتد (A) – PL 2 – شنبه، 14 ژانویه، ساعت 5 بعد از ظهر
براگا (H) – جام بین المللی PL – چهارشنبه، 18 ژانویه، ساعت 19
کریستال پالاس (H) – PL 2 – یکشنبه، 22 ژانویه، ساعت 14:00
Wolves (A) – PL 2 – جمعه، 27 ژانویه، 19:00

سال جدید، باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی است.

14 ژانویه – یک روز خارج از خانه در برایتون

لیورپول که اخیراً توسط من سیتی از جام کارابائو حذف شده است، مشتاق است تا مطمئن شود که دفاع موفق تری از دیگر رقابت های جام حذفی که در سال گذشته به دست آورد، خواهد داشت.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 28 آگوست 2021: محمد صلاح (R) از لیورپول و تیاگو سیلوا از چلسی پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و چلسی اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پیروزی در اینجا برای لیورپول حیاتی خواهد بود، زیرا هر دو تیم در موقعیت های مشابهی قرار دارند و در سال جدید به دنبال چهار رتبه اول هستند.

این پنجره در روز یکشنبه، اول ژانویه باز خواهد شد و باشگاه ها فقط بیش از چهار هفته فرصت دارند تا هر کاری را در اواسط فصل تکمیل کنند.

اگر او نتواند اولین بازی خود را مقابل برنتفورد انجام دهد، این روزی است که گاکپو برای اولین بار برای قرمزها ظاهر می شود و اولین طعم بازی او در آنفیلد خواهد بود.

قرمزها باید در ماه‌های آینده در دیدار خارج از خانه مقابل چلسی فشار بیاورند، و ممکن است در ژانویه بتوانند این کار را انجام دهند، در حالی که هیچ یک از تیم‌ها قرار نیست در اواسط هفته از دوشنبه، 16 ژانویه یا دوشنبه، 23 ژانویه بازی کنند.

2 ژانویه – اولین بازی لیورپول در سال جدید

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 16 ژانویه 2022: مدیر برنتفورد، توماس فرانک (R) پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و برنتفورد در آنفیلد، با یورگن کلوپ، سرمربی تیم دست می دهد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در اینجا تاریخ های کلیدی برای دفتر خاطرات شما در ژانویه، از جمله بازی های تیم اول، بانوان و آکادمی آمده است.

همانطور که اوضاع پیش می رود، در ژانویه، لیورپول چهار بازی برگزار می کند، هرچند احتمال اضافه شدن بازی های بیشتری به برنامه آنها وجود دارد.

آخر هفته 28 ژانویه – بازی احتمالی دور چهارم جام حذفی