پنجه جنوبی سابق استقلال به زمین افتاد (تصویر)

نیکبخت در هفته چهارم با 7 امتیاز هدایت تیم شادکام را برعهده داشت و در 6 بازی تنها 8 امتیاز کسب کرد و همین عملکرد برای کسب عنوان دوم در پایان نیم فصل کافی بود.

این مربی شمالی 13 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به دست آورد و هر هفته فاصله خود را با صدر کاهش داد تا در پایان فصل اول با فاصله 6 امتیازی به فصل دوم امیدوار باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته سوم از فردا آغاز می شود و مهم ترین دیدار هفته دهم در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود که دو تیم خوش شانس مشهد و نیکاپارس چالوس به مصاف هم خواهند رفت. یکدیگر.

دو مربی جوان استقلالی روز پنجشنبه در مسابقات قهرمانی دسته سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پنجه جنوبی سابق استقلال به زمین افتاد (تصویر)

نکته جالب توجه حضور سید میثم حسینی، دیگر چپ پا سابق استقلال در تیم نیکاپارس و محمدرضا خرسندانیا در شادکام است که هر دوی این بازیکنان با لباس استقلال پوشیده شده اند.

1884439



مجله اخبار فوتبال داخلی

این بازی دو چهره مستقل خواهد داشت. حسن اشجری و علیرضا نیکبخت واحدی به ترتیب هدایت تیم های نیکپارس و شادکام را بر عهده دارند. هر دو مربی در نیمه راه به نیمکت آن تیم ها ضربه زدند.

1884440

این دو مربی استقلالی که هر دو از بهترین چپ دست های تاریخ استقلال بودند در حساس ترین دیدار فصل به مصاف هم رفتند و برنده این دیدار می تواند گام بلندی به سوی لیگ دو بردارد.

حالا تیم اشجری دو امتیاز با تیم نیکبخت فاصله دارد و در مرحله اول نیم فصل دوم به دنبال جایگاهی در بالای جدول است و از طرفی تیم نیکبخت تنها نمی خواهد. به راحتی سه امتیاز را در خانه از دست می دهیم برای رسیدن به صدر می جنگیم.

1884441


سرویس خبر شماره: 1942603
18 ژوئن 1402 ساعت 04:00
2.2 هزار |

0نقطه نظر

اما در سمت مقابل اشجاری مقابل تیمی قرار گرفت که در چهار بازی ابتدایی شکست خورده بود و با صفر امتیاز در انتهای جدول قرار داشت. نیکاپارس چالوس را احیا کرد و آمار فوق العاده ای را ثبت کرد. اشجری پنج بار روی نیمکت نشست و با کسب چهار برد و یک تساوی تیمش را به گروه مدعیان رساند.

1884438