پنج مانع بزرگ منچستریونایتد و اریک تن هاگ که باید در مذاکرات قرارداد از میان بروند – اخبار نقل و انتقالات منچستریونایتد


پس از هفته‌ها گمانه‌زنی درباره آینده اریک تن هاگ در منچستریونایتد، بررسی پایان فصل این باشگاه به اوج خود رسید که در نهایت مدیران ارشد تصمیم گرفتند به جای آوردن یک سرمربی جدید، به این بازیکن هلندی بپیوندند.

تن هاگ بیشتر انتقادات را برای فصل بسیار ضعیف 2023/24 یونایتد تحمل کرد که باعث شد این تیم در رده هشتم لیگ برتر قرار گیرد که پایین ترین میزان آنها از فصل 1989/90 بوده است.

در بخش‌های بزرگی از کمپین، شیاطین سرخ به دلیل عملکرد و نتایج متناقضشان مورد انتقاد قرار می‌گرفتند که غالباً چیزهای زیادی را به دنبال داشت.

با این حال، تن هاگ و بازیکنانش با قهرمانی در جام حذفی مهلت گرفتند. سرمربی یونایتد یک پیروزی درخشان 2-1 مقابل منچسترسیتی در ومبلی را طراحی کرد تا دومین بازی مهم خود را در همین چند سال در اولدترافورد به دست آورد.

قبل و در طول بررسی پایان فصل، اعتقاد بر این است که سر جیم رتکلیف و INEOS با نمایندگان جایگزین‌های بالقوه تن هاگ از جمله کایران مک‌کنا، توماس توچل، گرت ساوتگیت، مائوریسیو پوچتینو، توماس فرانک و مارکو سیلوا در تماس بودند. در یک نقطه، به نظر می رسید که تن هاگ در آستانه اخراج است، اما ترکیبی از عوامل به نفع او بود تا اطمینان حاصل شود که او در اولدترافورد باقی می ماند.

در یک چرخش باورنکردنی از وقایع، مشخص شد که این بازیکن 54 ساله در صف قرارداد دو ساله جدید است.

تلگراف گزارش می دهد که یونایتد و تن هاگ امیدوارند به “توافق سریع بر سر یک قرارداد جدید” برسند. این روزنامه همچنین پنج مانع را فاش کرده است که دو طرف باید قبل از اینکه همه چیز مهر و موم و امضا شود در طول مذاکرات برطرف کنند.

مدت قرارداد

این موضوعی است که ممکن است هر دو طرف را مجبور به سازش کند.

همانطور که گفته شد، بحث هایی در مورد یک قرارداد دو ساله جدید برای تن هاگ وجود دارد و به گفته تلگراف، او می خواهد “هر گونه قرارداد جدید نشان دهنده تعهد بلندمدت از طرف INEOS باشد”.

تن هاگ انتظار دارد که یونایتد شرایط جدیدی را به او پیشنهاد دهد که تا سال 2027 ادامه دارد، در مقابل فقط 12 ماه دیگر. باید دید که آیا رتکلیف و همکارانش در هر توافق بلندمدتی بر بند شکستن اصرار دارند یا خیر.

جیمز داکر می‌گوید: «چالش در حال حاضر این است که نشان دهیم آنها در مورد پیشروی با هم جدی هستند، پس از تنش‌هایی که به واسطه معاشقه‌ی جایگزین‌های بالقوه‌شان بر روابطشان وارد شده است. ”

وضعیت (اینئوس به نظر مدیران دیگر) اقتدار تن هاگ را تضعیف کرد، اما حسن نیت هر دو طرف برای حرکت رو به جلو باید اکنون به یک تغییر واقعی تبدیل شود و این نظریه را که سرمربی سابق آژاکس صرفاً صندلی را گرم نگه می‌دارد تا زمانی که فرد بهتری بیاید، از بین ببرد.

کنترل انتقال

از زمان انتصاب تن هاگ در سال 2022، او حرف زیادی در نقل و انتقالات داشته است. این اعتقاد وجود دارد که او توافقی در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد در نقل و انتقالات اگر توصیه های بخش پیشاهنگی باشگاه را نخواهد، به او اجازه دهد.

با این حال، مالکان جدید، که ساختار فوتبالی «بهترین در کلاس» را اجرا می‌کنند، اکنون می‌خواهند یونایتد توسط یک سرمربی به جای یک مدیر هدایت شود.

این ترتیب مستلزم آن است که تن هاگ به طور کامل بر مربیگری تیم متمرکز شود و در عین حال کار نقل و انتقالات و استخدام را به دست کارشناسان دیگر واگذار کند.

تلگراف توضیح می‌دهد: «تصور می‌شود که احتمال کمی وجود دارد که تن هاگ بخواهد از نفوذ در استخدام به طور کامل صرف نظر کند، اما باید دید که آیا او تمایل دارد به اصطلاح «وتو» خود را مجدداً به عنوان «ورودی» طبقه‌بندی کند. اگر اینئوس به دنبال تغییراتی باشد، یا چیزی گسترده‌تر که حداقل به او صدایی در این فرآیند بدهد.»

سرمربی مقابل سرمربی

همانطور که گفته شد، اینئوس مشتاق عنوان رسمی تن هاگ برای تغییر از سرمربی به سرمربی است.

داکر در مورد این مانع خاص می‌گوید: «اینئوس از ایده سرمربی که در یک ساختار منسجم و با عملکرد بالا کار می‌کند، طرفدار است. هر جانشینی برای تن هاگ احتمالاً این عنوان را خواهد داشت نه عنوان سرمربی که در حال حاضر این بازیکن هلندی دارد.

مطمئن نیست که اینئوس به دنبال اصرار بر تغییر عنوان در طول بحث های قرارداد باشد، اما اگر تن هاگ این کار را انجام دهد، با توجه به انتظارات واضحی که او در مورد نقشش در اولدترافورد دارد، ممکن است با مقاومتی روبرو شود.

مدل بازی

در ماه آوریل، مشخص شد که رتکلیف و INEOS، مدیر فنی جدید یونایتد، جیسون ویلکاکس، مسئولیت ارائه یک مدل بازی پایدار و سبک بازی را که پس از آن به تن هاگ و کادر مربیگری او تحمیل می شود، به عهده گرفتند.

در مقابل سیتی در ومبلی در فینال جام حذفی، پیشنهاد شد که ویلکاکس روی آمادگی‌های تاکتیکی تن هاگ تأثیر گذاشته است زیرا او به گفر یونایتد توصیه می‌کند برونو فرناندز را در موقعیت 9 کاذب شروع کند. این نیشگون گرفتن و کشیدن سود سهام پرداخت کرد. فرناندز در این نقش فوق العاده بود و قهرمانان فعلی لیگ برتر را با مشکلات زیادی مواجه کرد. ملی پوش پرتغالی یک پاس گل برای کوبی ماینو به ثبت رساند.

در مورد مدل بازی، تلگراف خاطرنشان می کند، “این می تواند بزرگترین منبع تنش در طول مذاکرات باشد – و ممکن است اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، ممکن است به بیشترین مصالحه نیاز داشته باشد.”

سلسله مراتب یونایتد از باز بودن و آشکار بودن تیم در فصل گذشته نگران بود. اما تن هاگ مدت‌هاست بر این عقیده بوده که سبک بازی باید توسط سرمربی تعیین شود و بعید است که با تغییراتی که به او تحمیل می‌شود، مهربانی کند.

کادر مربیگری

تصور می‌شود که تن هاگ به نحوه ترکیب کارکنان اتاق خود علاقه زیادی دارد.

گزارشی که اخیرا توسط The Peoples Person پوشش داده شده است حاکی از آن است که تن هاگ از یونایتد می خواهد تا قرارداد جدیدی به مربی مهاجم بنی مک کارتی بدهد تا او را در اولدترافورد نگه دارد.

قرارداد مک کارتی در پایان ماه جاری تمام می شود.

تن هاگ برای دستیاران اصلی خود میچل ون در گاگ، یکی دیگر از شخصیت‌های با اراده و اصولگرا و استیو مک‌کلارن ارزش قائل است، اما در طول فصل اینئوس صحبت‌هایی وجود داشت که احتمالاً به دنبال تغییر شکل یا اضافه کردن به تیم مربیگری سرمربی بود.

“این منطقه ای است که تن هاگ ممکن است برای توصیه ها باز باشد، اگرچه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد اگر احساس کند کسی که نمی خواهد به او تحمیل شده است.”

روز جمعه، گزارشی از The Athletic ادعا کرد که INEOS مایل است جانشین ون در گاگ به عنوان دستیار تن هاگ شود.

بعید است که تن هاگ به چنین حرکتی پاسخ مثبت دهد و این موضوعی است که مطمئناً باید حل شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/15/the-five-huge-obstacles-manchester-united-and-erik-ten-hag-must-surmount-in-contract-talks-281668/ منبع: