پنج چیزی که می خواهیم از من یونایتد مقابل برنلی در جام EFL ببینیم – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

با فرض اینکه جیدون سانچو همچنان غایب باشد، الانگا احتمالاً در این مسابقه نقشی خواهد داشت، حتی اگر از روی نیمکت باشد. او نیاز به تولید دارد. با نزدیک شدن به پنجره ژانویه، یک عملکرد ضعیف دیگر می تواند آخرین بند در فصلی ناامیدکننده باشد و تن هاگ می تواند تصمیم بگیرد او را به مدت شش ماه قرضی کند.

https://thepeoplesperson.com/2022/12/21/five-things-we-want-to-see-from-man-united-vs-burnley-in-efl-cup-256896/ منبع:


فوتبال باشگاهی بازگشته است و منچستریونایتد امشب در جام اتحادیه اروپا به مصاف برنلی می رود. در این پیش نمایش بازی، ما پنج چیز را شناسایی می کنیم که می خواهیم از شیاطین سرخ در اولین بازی آنها پس از جام جهانی ببینیم.

همانطور که گفته شد، جایزه تیم مسابقات برای مگوایر اکنون باید به شکل باشگاهی تبدیل شود. با فرض اینکه او امشب بازی می کند، باید بی عیب و نقص باشد و به همه نشان دهد که هنوز هم می تواند یک دارایی بزرگ برای یونایتد باشد.

1. یک برد

اقبال در تور پیش‌فصل برای یونایتد فوق‌العاده بود و در مینی تور اسپانیا در تعطیلات جام جهانی دوباره عالی بود. جام لیگ وسیله ای عالی برای معرفی عراقی ها به فوتبال تیم اول رقابتی است و ما مشتاقانه منتظریم که او دقایقی را در اختیار داشته باشد.

2. تسلط و اقتدار


4. فرصتی برای زیدان اقبال

5. بهبود از آنتونی الانگا

3. اجرای خوب از هری مگوایر

بسیاری از بازیکنان باید با روحیه ای مطمئن از جام جهانی بازگردند. بازیکنانی مانند هری مگوایر، برونو فرناندز، لوک شاو و مارکوس راشفورد همگی به خاطر عملکرد خود در قطر مورد تحسین قرار گرفتند و مهم است که آنها این فرم را به سطح باشگاهی بازگردانند. یونایتد در سال‌های اخیر شکست‌های وحشتناکی در جام EFL داشته است و این بار می‌خواهیم عملکردی قدرتمند با کمترین درام ممکن را ببینیم تا تیم را برای از سرگیری لیگ برتر در روز سه‌شنبه آماده کنیم.

پیروزی برای یونایتد آنها را به یک چهارم نهایی رقابت ها می رساند. با توجه به اینکه چلسی، آرسنال و اسپرز در حال حاضر از بازی خارج شده اند و یکی از منچسترسیتی و لیورپول نیز مطمئناً راهی خانه خواهد شد، شیاطین سرخ باید تمام شانس را برای رسیدن به فینال و احتمالاً برای اولین بار از می 2017 – بیش از پنج سال – به خانه بیاورند. پیش.

به همین دلیل، ما از اریک تن هاگ انتظار داریم که بازی امروز را بسیار جدی بگیرد و یک تیم قدرتمند به میدان برود.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!