پورحمیدی در حال حاضر دروازه بان اصلی تراکتور است و قراردادی 2 ساله دارد/ صفحه های هواداران این تیم درباره مصاحبه من دروغ گفتند/ این باشگاه دوباره بازار نقل و انتقالات را خراب می کند.

هواداران تراکتور نیز متوجه تغییرات در تیم خود شدند

پورحمیدی دروازه بان اصلی تراکتور است و قرارداد 2 ساله دارد/ صفحه های هواداران این تیم درباره مصاحبه من دروغ گفتند/ این باشگاه دوباره بازار نقل و انتقالات را خراب می کند.

اکثر تغییرات تراکتور در دفاع است

نصیرزاده با اشاره به اختلال ایجاد شده توسط یکی از باشگاه ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و سوم، گفت: متاسفانه باشگاهی که در فصل گذشته بیشترین پول را برای خرید بازیکن و مربی خرج کرده است، این روزها با ارائه ارقام بالا، احتمالا دوباره بازار نقل و انتقالات تابستانی را تحت تاثیر قرار داده و خراب می کند.

وی در توضیحی ساده تر گفت: در مورد بازیکن الجزایری تراکتور باید بگویم زمانی که این بازیکن به فیفا شکایت کرد، دلار در بازار آزاد 30 هزار تومان بود اما بانک مرکزی قیمت دلار را 16 هزار و 700 تومان تعیین کرده بود. . بنابراین زمانی که تصمیم گرفتیم تقاضای ریالی بازیکن را به قیمت دلار بانک مرکزی محاسبه کنیم، تقاضای او نسبت به دلار بازار آزاد حدود دو برابر افزایش یافت، زیرا باید 30 هزار تومان به او می دادیم، اما بازیکن به ما گفت که بانک مرکزی شما او گفت دلار 16 هزار و 700 تومان! این در حالی است که قیمت دلار بانک مرکزی برای واردات دارو و صنایع غذایی اساسی است. بنابراین دستور صادره از سوی نهاد ریاست جمهوری منطقی نیست. حتما باید فکری به حالش کنند یا الان درستش کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط خمس (سرمربی اسپانیایی این تیم) برای فصل آینده گفت: از عملکرد او راضی بودیم. ضمناً عقد خمس نیز برای مدت سه سال است. او ثابت کرد مربی خوبی است و در مدت حضورش در ایران متوجه جزئیات زیادی از کشورمان شد. او باشگاه و بازیکنانش را به خوبی می شناخت. این خمس بود که جایگاه رضا اسدی را تغییر داد و باعث شکوفایی بیشتر این بازیکن شد. وقتی جای رضا اسدی را عوض کرد، به او یادآوری کرد که مطمئنم در پایان فصل از من بابت آن تشکر خواهی کرد.

وی ادامه داد: به زودی یک مربی جدید دروازه بان به کادر فنی تیم اضافه می شود. سرمربی قبلی که “آلین دینکا” رومانیایی نام داشت از ما جدا می شود و یک اسپانیایی جایگزین او می شود. همچنین قرار است مارکو چستر سرمربی ایتالیا که دستیار استراماچونی در استقلال بود هر چه زودتر تکلیف خود را با باشگاه تراکتورسازی روشن کند. ما در فصل گذشته از این مربی نهایت استفاده را بردیم، اما اکنون به نظر می رسد پیشنهادهای بسیار خوبی دریافت کرده است. در صورت عدم تمایل چسلر به همکاری با تراکتور، یکی از دستیاران سابق خمس به تیم فنی تراکتور می پیوندد. کسی که گفته بود در مورد عملکرد خود مطمئن است.

نصیرزاده درباره عملکرد کلی تراکتورسازی در لیگ برتر بیست و دوم گفت: در رقابت های لیگ به خصوص در دور دوم باید از برخی بازیکنان خود در خطوط دفاعی مانند شطرنج استفاده می کردیم. به عنوان مثال در روز آخر لیگ بازیکنان ما آسیب دیدند، به بیماری کرونا مبتلا شدند، در پست دفاع از افراد غیرمتخصص استفاده کردیم و به همین دلیل نتیجه برای ما دور از انتظار بود. این در حالی است که هفته گذشته از نظر مالکیت، تعداد پاس و موقعیت های گلزنی بهتر از استقلال عمل کردیم. ما به شدت کمبود مدافع داشتیم و هیچ گونه محرومیت و مصدومیتی نداشتیم. مطمئن باشید اگر تراکتور فصل گذشته خط دفاعی بهتری داشت، عملکرد بهتری داشتیم. می توان گفت بیشترین تغییرات در فصل نقل و انتقالات تراکتورسازی در خط دفاعی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه قرارداد خمس با تراکتور به دلار یا ریال محاسبه می شود، بیان کرد: قرارداد ما با این مربی به دلار بسته شد اما مسئولان نهاد ریاست جمهوری توصیه کردند به جای دلار از ارزهای منطقه ای استفاده کنیم. ارزهایی مانند ریال عمان یا درهم امارات متحده عربی یا دینار کویت. گفته شده فقط قراردادها نباید دلاری باشد. خمس اشكال ندارد.

تراکتور برای قرارداد ریالی بازیکن الجزایری خود دو برابر پرداخت کرد

نصیرزاده در خصوص تعیین تکلیف محمدرضا اخباری، دروازه بان فصل گذشته تراکتورسازی گفت: علاقه مندیم محمدرضا اخباری را در ترکیب تراکتورسازی حفظ کنیم. چون بازیکنی همه کاره برای تراکتورسازی است. اخباری دروازه بان ما، کاپیتان ما است، انگلیسی می داند و با خارجی های تیم ارتباط خوبی برقرار می کند و در رختکن هم یکی از تاثیرگذارترین اعضای تیم است. در واقع این بازیکن فقط یک دروازه بان تراکتورسازی نیست. پیشنهاد تمدید قراردادی که دادیم از نظر باشگاه پیشنهاد خوبی است. با اینکه امسال بودجه باشگاه را کم کردند، اما پیشنهادی که دادیم رقم قابل توجهی بود. اما اگر اخباری به هر دلیلی تصمیم به جدایی از ما بگیرد، قطعا حسین پورحمیدی در فصل آینده دروازه بان اصلی و اول تراکتور خواهد بود. اکبر هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد و هنوز خبری از او نداریم و به همین دلیل پورحمیدی در حال حاضر دروازه بان اول تراکتور است.

ما به اخباری پیشنهاد خوبی دادیم چون همه کاره است

یک مربی دروازه بان اسپانیایی می آوریم

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبروشی درباره نتیجه کسب شده تراکتورسازی در لیگ برتر بیست و دوم، وضعیت دروازه بانی این تیم و مشکلات ریالی و قراردادهای تغییرات با اعضای خارجی این تیم صحبت کرد. ، که در ادامه می آید.

این مقام فوتبالی ادامه داد: وقتی چنین بخشنامه ای صادر می شود مربوط به بازیکنان ایرانی است اما می خواهند با دلار قرارداد ببندند. این بخشنامه باید تغییر کند تا بازیکن ایرانی نتواند با دلار قرارداد ببندد. در این فصل در چندین باشگاه بازیکنان ایرانی داشتیم که بند فسخ قراردادشان 300 هزار دلار تعیین شده بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نصیرزاده خاطرنشان کرد: ای کاش قبل از تایید این موضوع با مدیران باشگاه رایزنی می شد. زیرا این بخشنامه به ضرر فوتبال خواهد بود. وقتی با بازیکنی قرارداد ریالی می بندی و به بازیکن خارجی پول نمی دهی، برای بقیه مطالباتش به فیفا مراجعه می کند. فیفا نیز رأی را به همان ریال صادر می کند، اما از آنجایی که ریال مبنای معاملات بین المللی نیست، به سایت بانک مرکزی مراجعه می کنند و پس از استخراج نرخ رسمی دلار و بر این اساس، قیمت دلار تعیین می شود و چون نرخ بانک مرکزی همیشه کمتر از قیمت بازار آزاد است، این مشکل برای باشگاه بسیار ضرر دارد. بازیکن الجزایری باشگاه تراکتورسازی هم مشکل داشت. قرارداد او ریالی بود، شکایت کرد و رای فیفا به بانک مرکزی ارجاع شد. بنابراین مبلغ پرداختی ضربدر 2 شده است.بنابراین تا زمانی که ورزشکار در ایران است اگر قرارداد به صورت ریالی باشد مشکلی نیست اما به محض خروج از ایران این سوال به یک سوال تبدیل می شود. مشکل برای باشگاه ها زیرا شاخص پرداخت ریالی بر اساس تئوری بانک مرکزی انجام می شود.

بخشنامه قراردادهای دلاری باید برای ایرانیان در نظر گرفته شود

خمس موفقیت اسدی را در سمت جدید پیش بینی کرد

این مربی سابق فوتبال کشورمان درباره تغییر ریالی قراردادهای مبادله ای توضیح داد: این مشکل ربطی به فصل نقل و انتقالات ندارد. این بخشنامه توسط بالاترین مقامات فوتبال وضع شده است. در واقع این موضوع جزو مقررات نقل و انتقالات فوتبال نیست. پس از ارائه توضیحاتی در خصوص نظر یکی از سرمربیان تیم هایی که نام بردید بدون مطالعه این آیین نامه، صفحه های هواداران باشگاه لیگ برتری همین مربی مصاحبه های جعلی را بر اساس صحبت های من منتشر کردند و قول من را نوشتند که برخی خصوصی باشگاه ها نمی توانند این مقررات را رعایت کنند! در صورتی که این مقررات برای همه باشگاه ها وضع شده باشد. در خصوص بخشنامه نهاد ریاست جمهوری مبنی بر بستن قرارداد به دلار، اشاره شده است که از آنجایی که باشگاه های هواداران، نساجی و تراکتورسازی خصوصی هستند، دغدغه اصلی نهاد ریاست جمهوری مربوط به باشگاه های دولتی است. بنابراین بخشنامه مربوط به نقل و انتقالات نبود و به طور کلی برای همه باشگاه ها ابلاغ شد. معلوم است که ما از او پیروی می کنیم.

دستورات نهاد ریاست جمهوری به ضرر باشگاه ها است

سقف بودجه ثابت دوباره هزینه ها را افزایش می دهد!

پورحمیدی دروازه بان اصلی تراکتور است و قرارداد 2 ساله دارد/ صفحه های هواداران این تیم درباره مصاحبه من دروغ گفتند/ این باشگاه دوباره بازار نقل و انتقالات را خراب می کند.

پورحمیدی دروازه بان اصلی تراکتور است و قرارداد 2 ساله دارد/ صفحه های هواداران این تیم درباره مصاحبه من دروغ گفتند/ این باشگاه دوباره بازار نقل و انتقالات را خراب می کند.

این مدیر فوتبال با اشاره به مجموع هزینه شده در فصل بیست و دوم لیگ برتر ادامه داد: نکته بسیار جالب این است که در فصل گذشته 2 میلیارد و 380 میلیارد تومان برای خرید بازیکن و مربی 16 باشگاه لیگ برتری هزینه شده است. امسال آقایان نه تنها این بودجه را نگه داشتند، بلکه آن را هم افزایش دادند. به عنوان مثال به باشگاه دریایی گفته اند در لیگ برتر بیست و دوم 50 میلیارد هزینه کردی چون سرباز داشتی، امسال تا 250 میلیارد هم می توانی هزینه کنی! پس در چه شرایطی و در کجا هزینه ها کمتر خواهد شد؟ به پرسپولیس و استقلال گفته اند هر چه پارسال خرج کردی امسال 50 میلیارد بیشتر خرج کنی! این به خوبی نشان می دهد که مصاحبه هایی که در رابطه با سقف بودجه انجام می شود بدون مطالعه این آیین نامه است. با این تفاسیر، اگر آقایان مطالعه دقیق تری در خصوص دستورالعمل های جدید داشته باشند، متوجه می شوند که دستشان برای خرج کردن بازتر شده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره قرارداد قرضی حسین پورحمیدی با باشگاه آلومینیوم که در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر به پایان رسید، توضیح داد: متاسفانه اطلاعات برخی باشگاه ها در خصوص موضوع بازیکنان قرضی کافی نیست. آنها معتقدند تنها یک بازیکن می تواند از شرایط انتقال قرضی به مدت سه سال استفاده کند. آنها نمی دانند که مدت انتقال قرضی با مدت قرارداد با باشگاه اول برابر است و سنوات او محاسبه نمی شود. از طرفی پورحمیدی دروازه بانی است که کلین شیت های زیادی داشت و بعد از بیرانوند دوم شد. در طول فصل سه بار در بازی ها جریمه شد. او با بازی هایش در تیم آلومینیوم اراک نشان داد که دروازه بان قابل اعتمادی است. پورحمیدی دو سال دیگر با ما قرارداد دارد.

کانال های هواداری یک تیم با توجه به صحبت های من مصاحبه ساختگی منتشر کردند

پورحمیدی تا دو سال دیگر تراکتورسازی خواهد بود

شاید قرارداد خمس برای ارزهای کشورهای همسایه تغییر کند

نصیرزاده درباره خوشحالی هواداران تراکتورسازی از سرمربی فعلی این تیم توضیح داد: خوبی هواداران تراکتورسازی این است که خودشان متخصص فوتبال هستند و همین باعث شد تا کادر فنی ما را خیلی قضاوت کنند. تغییر در سبک بازی تراکتور و اینکه خمس فصل خوبی را پشت سر گذاشته است.

یک باشگاه بازار نقل و انتقالات را خراب می کند