پورحیدری و مظلومی استقلال را کم رنگ می کنند/ نمی دانم آقایان چطور می خواهند دو متری بخوابند!


امیر قلعه نویی در سال 89 سرمربی سپاهان بود و در آن زمان شایعه شده بود که او پس از بازگشت علی فتح الله زاده به استقلال بازمی گردد اما این اتفاق رخ نداد و پرویز مظلومی هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

در همان روزها جدایی خسرو حیدری از استقلال و آمدنش به سپاهان سر و صدای زیادی به پا کرد و برخی هواداران استقلال علیه قلانوی موضع گرفتند. امیر 23 تیرماه در گفت و گوی اختصاصی با خبروژی به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: نمی دانم به چه کسانی قول جلب نکردن خسرو حیدری داده ام که خودم هم نمی دانم! آقای فتح الله زاده تلفنی از من خواست که سرمربی استقلال شوم اما من گفتم نمی توانم سپاهان را ترک کنم و به تهران بیایم اما هرگز نگفتم خسرو حیدری را جذب نمی کنم. البته برای اینکه استقلالی ها متضرر نشوند، از باشگاه سپاهان خواسته بودم تمام توان خود را صرف جذب میلاد میداودی به جای خسرو کنند، اما شرط گذاشتیم اگر استقلال نتواند او را نگه دارد، جذب کنیم. دقیقا همین اتفاق افتاد. اما برخی می گویند 10 روز قبل از این اتفاقات با خسرو حیدری به توافق رسیده بودم! نمی دانم این مردها چطور می خواهند دو متری بخوابند! باور کنید از روزی که از استقلال خداحافظی کردم تا زمانی که به اردوی سپاهان در ترکیه رفتم یک بار با این بازیکن صحبت نکرده بودم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: چطور در آن سال ها که اول آمدیم و 8 بازیکن کلیدی از استقلال رفتند و با جوانان گمنام تیم را سامان دادیم اینقدر سر و صدا نکردیم؟ البته من نگفتم که منصورخان پورحیدری باعث جدایی این 8 نفر در آن سال شد. الان هم استقلال بازی خوبی را باخت اما در عوض با 5 یا 6 بازیکن کلیدی قرارداد امضا کرد. نمی دانم واقعا به قول آقای پورحیدری رفتن بازیکنی مثل خسرو حیدری کمر استقلال را می شکند؟

قلانویی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که از پورحیدری و مظلومی بسیار ناراحت به نظر می رسد، ادامه داد: علاوه بر این، برعکس، من کاری ندارم که این آقایان چه می گویند، اما از مدیری مثل فتح الله زاده تعجب می کنم که چطور اجازه می دهد. این آقایان استقلال داشته باشند. به خاطر یک بازیکن و جدایی او را تحقیر می کنند و از نظر روانی روی او تاثیر می گذارند! چطور بعضی چیزها برای خودشان خوب هستند اما برای ما بد هستند؟ مگر آقای مظلومی به بوشهری ها قول نداده در زادگاهش به شاهین خدمت کند، پس چگونه به عهد خود عمل کرد؟

تور خبری قلعهنویی: پورحیدری و مظلومی استقلال را کوچک می کنند/ نمی دانم آقایان چطور می خواهند دو متری بخوابند!



سرویس داخلی اخبار فوتبال