پورعلیگنجی: ما کیروش را داریم با کارایی فوق العاده اش

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر قدرت خط دفاعی در جام قبل و احتمال تکرار آن در قطر، گفت: نقطه قوت تیم در جام جهانی گذشته این بود که سعی کرد گلی از این تیم به ثمر نرسد. خط حمله به مدافعان الان هم کادر فنی بر اتحاد تاکید دارد تا همه برای رسیدن به هدف هم تیمی هایمان بجنگیم.
مدافع تیم ملی ایران درباره تاثیر تغییر سرمربی و حضور مجدد کی روش در تیم ملی گفت: در 21 سالگی توسط کی روش به تیم ملی دعوت شدم. بزرگترین نقطه قوت آن اتحاد و ایجاد همدلی است. نکته مهم در تیم ما این است که فعل می خواهیم به آنچه می خواهیم برسیم و برای آن سخت تلاش می کنیم. با او همه بچه ها شادتر و متحدتر هستند و امیدوارم در روزهای مسابقه باعث شادی زنان و مردان ایرانی شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1854116
27 نوامبر 1401 در 04:53 ب.ظ |
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

جلو به دروازه بان، همه سعی می کنند گل نزنند

مرتضی پورعلیگنجی در این دیدار که به صورت زنده در سایت آنتن پوشش داده شد، گفت: به قطر برای میزبانی جام جهانی تبریک می گویم و امیدوارم این جام نوید خوبی برای مردم عزیز باشد.ایرانی.
وی ادامه داد: تنها موضوع مهم این است که با تعهد و تمرکز کامل دور هم جمع شده ایم تا دل مردم کشور را شاد و سربلند کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانند روز گذشته دو بازیکن تیم ایران در نشست خبری حاضر شدند و پیش از آغاز جام جهانی پاسخ رسانه ها را دادند.

مدافع همیشگی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 در نشست خبری پیش از جام جهانی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پورعلیگنجی: ما کیروش را داریم با کارایی فوق العاده اش

پورعلیگنجی بیان کرد: بازیکنان برای حضور در این جام تلاش می کنند و ما نیز مانند اسطوره های فوتبال کشور مانند علی دایی، جواد نکونام و مهدی مهدوی کیا در صدد برآورده شدن این آرزو بوده ایم تا با تلاش و عرق مردم را خوشحال کنیم.