پورعلیگنجی: مثل صاعقه به دیاباته زدند

پورعلی درباره تاثیر اتفاقات کنار زمین در قضاوت داور گفت: به نظر من موثر است و شک نکنید. داوران ما احساساتی تصمیم می گیرند و در بازی قبل یک پنالتی به سود ما نگرفتند و آن مسابقه 50 بر 50 به سود فولاد بود. امروز بازی فوتبالی ندیدیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

او ادامه داد: برای ما پنالتی 100 درصدی نداشتند. فکر می کنم امروز فوتبال را ندیدیم و واقعا شرمنده هواداران و فوتبال کشور هستم. امیدوارم در آینده بازی های عالی بیشتری داشته باشیم و همه تیم ها فوتبال بازی کنند. اصلا فوتبال خوبی نبود.

مدافع پرسپولیس درباره دیدار دیاباته توضیح داد: به نظر من چون دو متر از صحنه فاصله داشتم صدای برخورد آنها مانند رعد و برق بود و در تمام فضا طنین انداز بود. نمی دانم… داور سوت زد و نمی دانم چرا سوت زد. ممکن است یک سری مشکلات باعث شده باشد که داور پنالتی اعلام نکند.

وی در پاسخ به این سوال که «یک سری مشکلات» چیست؟ ببینید شلوغی بازیکنان و همه اطرافیان حتی پسر توپ تاثیرگذار است. امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلیگنجی مدافع تیم پرسپولیس در خصوص این بازی پس از پایان بازی اظهار داشت: اول اینکه خیلی متاسفیم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و نتوانستیم هواداران را به خود اختصاص دهیم. خوشحال. بازی به نظر من بازی زیبایی نبود. درخواست من از همه داوران این است که تصمیم قاطع و محکمی بگیرند و با فریاد بازیکنان و مردم خارج از زمین تصمیم خود را تغییر ندهند.


سرویس خبر شماره: 1867107
7 بهمن 1401 ساعت 21:21 |
3.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پنالتی ما را صد در صد نگرفتند

مرتضی پورعلیگنجی می گوید در بازی پرسپولیس و فولاد اثری از فوتبال نبود.

پورعلیگنجی: مثل صاعقه به دیاباته زدند