پورعلیگنجی: می توانستیم استقلال را ببریم

پورعلیگنجی درباره اولین تجربه دربی خود گفت: حس خوبی است و ناراحتم که هواداران را در کنار خود نداریم. انشاالله دربی بعدی هوادار و حامی داشته باشد. بازی به بازی پیش می رویم و انشاالله نقاط ضعف خود را اصلاح می کنیم.

او درباره غیبت لوکادیا گفت: او مشکل خانوادگی داشت. به هر حال همه بازیکنان برای تیم خوب و مثبت هستند و نتوانستیم لوکادیا را داشته باشیم و انشاالله بتوانیم او را برای بازی های بعدی داشته باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مرتضی پورعلیگنجی مدافع پرسپولیس پس از پایان دربی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و ابتدا گفت: بازی برای هواداران عالی بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. پاس های زیادی به هم دادیم و با این همه بازی استقلال توانستیم حداقل یک تساوی بگیریم. فکر می کنم می توانستیم برنده شویم.


سرویس خبر شماره: 1860400
29 دسامبر 1401 در 8:27 ب.ظ
8.5 هزار |

5نقطه نظر

ناراحتم که هواداران در کنار ما نیستند

برای علیگنجی، مدافع پرسپولیس تاکید کرد که تیمش ظرفیت پیروزی در این دربی را داشت.

پورعلیگنجی: می توانستیم استقلال را ببریم

وی در پایان درباره تیم ملی و شرایط آن گفت: باید برای جام ملت ها برنامه ریزی کنیم. چیزهایی که در گذشته نمی توانید درباره آنها صحبت کنید. در برخی جزئیات نتوانستیم برنده شویم، اما انشالله در آینده با دعوت از جوانان خوب به تیم ملی، این جزئیات را درست می کنیم و زیرساخت های خود را درست می کنیم و نتیجه می گیریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی