پورگز: جدایی من از سپاهان تصمیمی دوجانبه بود

*زمانی از سپاهان جدا شدی که یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشتی؟
خب یک سری اتفاقات به هم رسید که فصل قبل فصل خوبی نداشتم. نمی خواهم نقشم را در این اتفاقات نادیده بگیرم اما تصمیمی که گرفته شد تصمیمی دوجانبه بود و به آن احترام می گذارم. صحبت از گذشته و تحلیل وقایع دردی را دوا نمی کند. من با افتخار از دوران حضورم در تیم سپاهان یاد می کنم و به خودم افتخار می کنم که جانم را برای موفقیت این تیم دادم و دیدید که در بازی با پرسپولیس چقدر مصدوم شد که حتی سلامتی ام هم ممکن است در خطر باشد. . البته نه تنها در سپاهان بلکه در همه تیم ها با تمام توان بازی می کنم و از این به بعد نیز از این قاعده مستثنی نخواهم بود. باید به مرحوم کرانچار اشاره کنم که افتخار بازی در یکی از تیم های بزرگ فوتبال ایران را به من داد. از باشگاه و البته مردم هم تشکر می کنم. مخاطبانی که پرشور و دوست داشتنی هستند و همیشه به من لطف داشته اند و من مدیون آنها هستم. برای سپاهان در آینده آرزوی موفقیت دارم.

عزت پورقاز در حالی که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت پس از جدایی از این تیم پیراهن هواداران را بر تن کرد.


سرویس خبر شماره: 1835500
05 مرداد 1401 ساعت 11:08 |
703

1نقطه نظر

بعضی ها فکر می کردند کارم تمام شده است

* و انتخاب هواداران؟
بعد از قطعی شدن جدایی ام از تیم سپاهان چند تیم با من تماس گرفتند. در مورد هر کدام از آنها تیم هواداران را برای بازی انتخاب کرده ام. ملاک این انتخاب فنی بود، چون قبلا با ساکت الهامی در تیم اتکا کار کرده بودم. این مربی است که فوتبال را برای بازیکن آسان می کند و حالا از این انتخاب خوشحالم و امیدوارم فصل فوتبال خوبی بر خلاف فصل گذشته داشته باشم.

* با این الگو به نظر می رسد که تیم هواداران بتواند در فصل جدید بازی ها بازی های خوبی را مقابل حریفان انجام دهد. از طرفی گفته می شود که تیم هواداران به خاطر قهرمانی ساکت الهامی با نساجی در این فصل به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستند!
من معتقدم موفقیت در فوتبال به یک سری تیم محدود نمی شود. می بینید که در دسته اول تیم هایی مثل استقلال خوزستان و سایپا هم قهرمان دسته اول شدند. در حالی که این تیم ها کمتر قهرمان لیگ برتر شده اند. اگر باور داشته باشیم و سخت تلاش کنیم، می توانیم کار بزرگی انجام دهیم و آن کار بزرگ لزوماً قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی نیست. ارائه دهنده بازی های خوب مقابل حریفان باشیم و از توانایی های خود نهایت استفاده را ببریم. این خود یک موفقیت است. برعکس جو خوبی در تیم هواداران حاکم است و همه به دنبال نمایش خوب در فصل جدید بازی هستیم. منظورم این است که آقای ساکت ذهنیت برنده ای دارد و خیلی تلاش می کند تا این ذهنیت را به بچه ها منتقل کند. فکر می کنیم در سایه یک بازی خوب می توانیم مقابل حریف پیروز شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او در بازی دوستانه هواداران و السیمیر یکی از گل های تیمش را به زیبایی به ثمر رساند تا نشان دهد می خواهد فصل خوبی را در جمع شاگردان ساکت ایلامی سپری کند. به همین منظور گفتگویی با وی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

* یک گل عالی به تیم السیمر قطر زدی!
برخی از دوستان فکر می کردند به خاطر فصل ناموفقی که در تیم سپاهان داشتم، فوتبالم تمام شده و عامل تمام اتفاقات فصل گذشته من بودم. دیدید که گفتم سهم خود را نادیده نخواهم گرفت اما مسبب همه چیز من نبودم. فوتبال با همه زیبایی اش بی رحم است و اگر به دلایلی کمی زمین بخوری همه تو را طرد می کنند و تنها تو هستی که باید به تو کمک کند. می خواهم بهترین فصل فوتبال را در تیم هواداری داشته باشم و ثابت کنم که از نظر فنی افت نکرده ام و فقط یک سری اتفاقات که ممکن است برخی از آنها ناخواسته علیه من باشد باعث شد یک فصل فوتبالی ناموفق را پشت سر بگذارم. به عنوان یک مدافع میانی دوست دارم گل بزنم. شاید چون حمله می کردم. اگر فرصت داشته باشم سعی می کنم با گلزنی به خصوص از ضربات ایستگاهی به تیمم کمک کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی