پوشش فوری قرعه کشی جام جهانی 2022

8:30 بعد از ظهر. – ماکت هشت استادیوم در نظر گرفته شده برای جام جهانی در مرکز کنوانسیون دوحه قرار گرفته و اطلاعات مربوط به استادیوم ها ارائه شده است.


20:32 – زهرا، یکی از هواداران منتخب ایرانی، در میان 30 سوپر هوادار فیفا و مهمان در دوحه برای تماشای موزیک ویدیوی تبلیغاتی جام جهانی حضور دارد.


20:35 – جیانی اینفانتینو رئیس فیفا از مرکز همایش های دوحه امتیاز خبرکرد تا از آخرین مراحل آماده سازی برای قرعه کشی دیدن کند.


21:16 – ماکسی رودریگز، بازیکن سابق آرژانتین برای قرعه کشی میهمان فیفا وارد دوحه شد.



20:15 – جرمین جین، ستاره سابق تاتنهام هاتسپر و بیت مجری تیم ملی انگلیس و مجری تلویزیون بی بی سی اسپورت و سامانتا جانسون فوتبالیست آمریکایی برای تیم فرانسوی سیوکس به عنوان اسامی که از مرکز کنفرانس دوحه شنیده می شود ذکر شده است. قرعه کشی است




مجله اخبار فوتبال داخلی

20:56 – تاکنون 27 تیم به جام جهانی راه یافته اند و پس از دیدارهای صبح فردا در منطقه آمریکای شمالی دو سهمیه مستقیم دیگر در این منطقه مشخص می شود تا در مجموع 37 کشور نماینده در قرعه کشی حضور داشته باشند.


20:37 – کارگران قطری در حال تنظیم دکور و عناصر نهایی مرکز کنفرانس هستند تا برای کنگره فیفا و قرعه کشی جام جهانی آماده شوند.


20:20- کانادا بامداد فردا با برتری مقابل پاناما وارد مرحله سوم قرعه کشی می شود. در غیر این صورت تونس در رتبه سه و کانادا در رتبه چهارم قرار خواهند گرفت.


20:48 – پرچم کشورهایی که حضورشان در جام جهانی تاکنون قطعی شده است در مقابل ساحل دوحه به اهتزاز در می آید.


قرعه کشی تیم ملی جام جهانی قطر بعدازظهر جمعه به وقت ایران مشخص می شود.

20:45 – فیفا امروز در مراسمی رسما از توپ جام جهانی 2022 ساخت آدیداس رونمایی کرد.


20:40 – فرودگاه شهر دوحه مملو از فضای فوتبالی است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسئولان دعوت شده به مراسم فیفا است.


از آنجایی که فیفا اعلام کرد که قرعه کشی جام جهانی 2022 در دوحه در تاریخ 1 آوریل برگزار می شود، همه کشورهای شرکت کننده در مقدماتی جام جهانی امیدوارند که این رویداد برای آنها نیز مهم باشد. با ورود ایران به جام جهانی بزرگترین خبر ممکن برای فوتبال ایران قرعه کشی مسابقات است. این مراسم از ساعت 20:30 روز جمعه در مرکز کنفرانس دوحه قطر آغاز می شود و تیم های راه یافته به جام جهانی با رقبای خود و همچنین تیم های مرحله مقدماتی دیدار خواهند کرد.
“مجله اخبار فوتبال” به عنوان بزرگ ترین رسانه ورزشی کشور از روز دوشنبه تیم رسانه ای خود را برای پوشش خبری این رویداد به قطر اعزام کرده است تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت تمامی اخبار و تصاویر این رویداد را اطلاع رسانی کند. .


سرویس خبر شماره: 1817376 |
10 فروردين 1401 ساعت 22:28 |
32,043 امتیاز خبر|

دهنظرات

انحصار دوحه قطر

21:10 – وب سایت سان اسپورت قرعه کشی جام جهانی را به صورت آزمایشی برگزار کرد که در آن ایران با بلژیک، کرواسی و کانادا گروه بندی شده است.