پول نقد بیشتر؟ شخص دیگری؟ وام؟ یا هیچ؟

اگرچه این فقط یک دوشنبه معمولی نیست. شبانه روز مهلت انتقال است. شگفت آور ترین وقت سال. تا ساعت 11 شب فردا شب می دانیم که آیا آرسنال توانسته است با ارائه پیشنهاد خنده دار و تمسخر آمیز بیش از 70 میلیون پوندی دیگر مویزس کایسدو را از برایتون جدا کند یا اینکه مسیر را تغییر داده و با پیشنهاد خرید یکی از باشگاه های فوتبال دیگری را آزار داده است. بازیکنان آنها برای مبلغی ناچیز در ده ها میلیون پوند.

پس چی؟ خوب، مویزس کایسدو تنها هافبک جهان نیست و ممکن است آرسنال یک برنامه اضطراری داشته باشد. یک بازیکن با مشخصات پایین تر از یک باشگاه در جایی در اروپا ممکن است یک گزینه باشد، اگر چه شما باید در دوره ای تصمیم بگیرید. مشخص نیست که هر خرید جدیدی از لیگی دیگر برای عادت کردن به لیگ برتر زمان می برد، اما به ندرت پیش می آید که بازیکنی مدتی طول بکشد تا سرعت خود را بالا ببرد.

سرمربی برایتون، روبرتو دی زربی، پس از پیروزی 2-1 مقابل لیورپول در جام حذفی انگلیس گفت:

که تقریباً ما را به دور کامل می‌آورد، زیرا اگر فکر می‌کنید فردی مانند Caicedo برای نقش پارتی مناسب است، به طور پیش‌فرض آن بازیکن واقعاً گران خواهد بود. آیا آنها فکر می کنند که او بهتر از دکلن رایس است؟ حدس شما به خوبی حدس من است. من شخصاً بازیکن وستهام را ترجیح می دهم، اما احتمال اینکه او در ژانویه آنها را ترک کند عملاً صفر است.

ما دیروز Arsecast Extra را برای شما ضبط کردیم، اگر فرصت شنیدن آن را نداشتید، همه آن در زیر آمده است. یک خوب.

– دیوید اورنشتاین (@David_Ornstein) 29 ژانویه 2023

من دوست دارم که او فصل را با ما به پایان برساند اما ما آماده هستیم بدون او به جلو برویم.

موضوع هدف تابستانی ما نیز مورد توجه دیگری است. من فکر می‌کنم که مالکان در چند سال گذشته به طور قابل توجهی از مدیر حمایت مالی کرده‌اند. ما حدود 135 میلیون پوند در تابستان خرج کردیم، 50 میلیون پوند دیگر در پنجره ژانویه خرج کردیم و علیرغم گزارش برعکس، سخت است فکر کنیم که صرف 80 میلیون پوند دیگر در حال حاضر (در Caicedo) تاثیری بر تابستان نداشته باشد. خرج کردن ما بازیکنانی داریم که می‌توانیم در این تابستان بفروشیم که می‌توانند درآمدزایی داشته باشند – کافی است یا نه.

صبح همگی، به دوشنبه خوش آمدید.

به هر حال، امیدواریم قبل از بسته شدن پنجره کاری انجام دهیم. پست بالقوه وبلاگ در مورد “راه حل های داخلی” برای خط هافبک در پی یک روز ضرب الاجل آرام، چیزی نیست که کسی از خواندن بیش از حد لذت ببرد. با این حال، با وجود همه موضع گیری های عمومی در طول پنجره نقل و انتقالات، معاملات می توانند به سرعت انجام شوند، بنابراین بیایید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

اما، من می شنوم که مردم می گویند، ما اکنون یک عنوان برای بردن داریم و این کاملاً درست است. ترس از مصدومیت توماس پارتی به دلیل اهمیت او همه را لرزاند و من کاملا متوجه این موضوع هستم. مسئله این است که اگر بدون او هستید، شاید چیزی که باید در مورد آن فکر کنید این است که چگونه تیم خود را برای مقابله با آن تغییر دهید، نه اینکه به دنبال بازیکنی باشید که بتواند دقیقاً همان کاری را که او انجام می دهد در سطحی که انجام می دهد انجام دهد، زیرا قسمت آخر این است که واقعا سخته من نگرانی مشابهی در مورد بوکایو ساکا دارم، زیرا ما بازیکنانی داریم که می توانند در سمت راست بازی کنند، اما هیچ کدام از آنها نمی توانند کاری را که او از نظر کیفیت یا ثبات انجام می دهد انجام دهند.

دلگرم کننده به نظر می رسد، اما چرا وقتی تیمش کاری را که دیروز بدون بازیکن اکوادوری انجام داد، او چیز دیگری می گفت؟ او مطمئن شد که تمرکز روی بازیکنانی است که یک برد بزرگ را به ارمغان آورده اند، نه فردی که بد رفتار کرده است – البته به دلایلی که همه ما درک می کنیم. آرسنال هم با زربی سروکار ندارد، بنابراین آنچه که او می‌گوید واقعاً باعث تغییر در این مورد نمی‌شود.

من فکر می کنم آن ممکن است که یک معامله می تواند انجام شود، و برایتون می تواند از این به عنوان نمونه دیگری از چگونگی مذاکره آنها استفاده کند. داشتن شهرت به عنوان یک شیرینی سخت زمانی که باشگاه های بزرگ برای بهترین بازیکنان شما ضربه می زنند بسیار مفید است. زمانی که پیشنهادهای خنده دار برای Kaoru Mitoma در طول تابستان سرازیر شود، آنها در جای خوبی قرار خواهند گرفت. اما چیزی که برای آرسنال به معنای پرداخت مبلغ هنگفتی است، و من مطمئن نیستم که آیا این همان کاری است که ما انجام خواهیم داد. برایتون می‌تواند هر ارزشی را که می‌خواهد روی کایسیدو قرار دهد، و همیشه مقداری فضا وجود دارد که شما ممکن است بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید ارزشش را دارد بپردازید، اما یک نقطه نیز وجود دارد که رقم مورد نظر بسیار دور از ارزش‌گذاری باشگاه خریدار است – و من نمی توانیم فکر نکنیم که به سمت آن قلمرو می رویم.

همانطور که مطرح است، در مورد کایسدو چندان امیدوارکننده به نظر نمی رسد – موضع برایتون، همان طور که دیروز نوشتم قابل درک است، ثابت می ماند.