پوندیت مدعی است تصمیم اخیر کلوپ “شاید بهترین اتفاق” برای لیورپول باشد

صادقانه بگویم، بعید به نظر می رسد که بتوانیم یک جایگاه در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم، اما اتفاقات عجیب تری رخ داده است و فقط برای یونایتد نیاز است که امتیازات را از دست بدهیم و ما از آنها استفاده کنیم.

“اگر دوست دارید این یک جلسه پیوند است و گاهی اوقات به آن نیاز دارید.”او گفت فوتبال اینسایدر.

آنها چند بازیکن خوب دارند و همه باید دوباره با هم کار کنند، آنها این کار را انجام نداده اند، بنابراین این ممکن است بهترین کار باشد.”

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2023/05/14/pundit-jurgen-klopp-liverpool-decision/ منبع:

فرانک مک‌آونی مدعی شده است که تصمیم یورگن کلوپ برای بردن تیم لیورپول به بارسلونا در «جلسه پیوند» اخیراً ممکن است بهترین اتفاق برای بازیکنان باشد که برای سه بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌شوند.

قرمزها در حال حاضر در رده پنجم جدول قرار دارند و با چهار امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد در رده چهارم که دیروز ولوز را با نتیجه 2-0 در اولدترافورد شکست دادند، قرار دارند.

فوتبال اینسایدر ادعا کرده اند که تیم در طول سفر سه روزه به اسپانیا در هیچ تمرینی شرکت نکرده است، خبری که ممکن است در میان هواداران لیورپول باعث ایجاد تردید شود، اما کلوپ و شرکت به وضوح پشت تصمیمات خود دلیل داشتند.

اگر می‌خواهیم در تابستان امسال بزرگ‌ترین نام‌ها را به آنفیلد جذب کنیم، حضور در رقابت‌های برتر اروپا ضروری است.

سفر به کاتالونیا به تیم فرصتی داد تا باتری‌های خود را دوباره شارژ کنند و مک‌آونی مهاجم سابق وستهم معتقد است که ممکن است در چند هفته آینده شاهد مزایای این سفر باشیم.

بیشتر بخوانید: پوندیت معتقد است که ستاره سابق لیورپول با انتقال به چلسی در تابستان امسال “کار بزرگی” در استمفورد بریج انجام خواهد داد.

آنها سرد و گرم بوده اند و شاید کلوپ می خواهد آنها را از رسانه ها دور کند و آنها را وادار به صحبت با یکدیگر کند. فکر نمی کنم ایده بدی باشد.

ما همیشه این کار را انجام می‌دادیم و خیلی نزدیک بودیم. اگر با لیورپول کار کند، ممکن است بهترین چیز باشد.

بیایید فردا با سفر به لستر به پیروزی دیگری امیدوار باشیم تا مطمئن شویم که چهار امید برتر خود را زنده نگه داریم.