پوچه، کمپانی، زیدان: جانشینان احتمالی پپ در سیتی

در شرایطی که قرار است منچسترسیتی به دلیل تخلفات مالی تحریم شود و پپ گواردیولا ممکن است باشگاه را ترک کند، بحث بر سر جانشینان احتمالی او داغ شده است.

پوچه، کمپانی، زیدان: جانشینان احتمالی پپ در سیتی


سرویس خبر شماره: 1869403
19 فوریه 1401 @ 21:43 |
5K |

0نقطه نظر

زین الدین زیدان
زیدان مدت زیادی است که روی نیمکت ننشسته است. البته او چند پیشنهاد داشت اما به نظر می رسد تا همین اواخر به آنها نه گفته بود زیرا امیدوار بود سرمربی تیم فرانسه شود. اما با تمدید قرارداد فرانسه با دیدیه دشان، زیدان اکنون آماده بازگشت به فوتبال باشگاهی است.

1799995

یولیان ناگلزمن
این روزها با نمایش ضعیف بایرن مونیخ در هفته های اخیر، زمزمه بازگشت او به مونیخ بلندتر از همیشه است. رسانه های آلمانی مدعی هستند که هرگونه لغزشی از سوی بایرن در لیگ قهرمانان، صبر مسئولان باشگاه را لبریز می کند و منجر به اخراج ناگلزمن می شود.

1799994

قرارداد فعلی پپ با سیتی تا سال 2025 اعتبار دارد، اما گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که اگر باشگاه آبی منچسترسیتی محکوم به فنا باشد، ادامه کار سرمربی کاتالانی در اتحاد بعید است. به این ترتیب، سوالی که تا چند روز پیش هیچ کس در سیتی جرات فکر کردن به آن را نداشت به واقعیتی اجتناب ناپذیر تبدیل شد: منچسترسیتی بدون گواردیولا.

در گذشته گواردیولا به صراحت اعلام کرده بود که در صورت متهم شدن منچسترسیتی به تخلفات مالی و مدیریتی، باشگاه را ترک خواهد کرد. البته پس از طرح این اتهامات، باشگاه سیتی اعلام کرد که شواهد زیادی در اختیار دارد که نشان می دهد همه اتهامات بی اساس است.

1795311

در صورت جدایی پپ، نامزدهای سیتی برای جانشینی او چه کسانی هستند؟

مائوریسیو پوچتینو
پوچتینو تابستان گذشته از پاری سن ژرمن اخراج شد. از او که روزهای خوبی را با تاتنهام سپری کرد، هر بار که انتقادها زیاد می شود، به عنوان جایگزین احتمالی آنتونیو کونته یاد می شود. اما به نظر می رسد صبر سرمربی آرژانتینی به پایان رسیده و او تصمیم گرفته به تاتنهام بازگردد. در این شرایط اگر سیتی به پوچه برود بی شک جواب مثبتی به آنها خواهد داد.
1799997



مجله اخبار فوتبال خارجی

توماس توچه
توماس توخل از زمان اخراج جنجالی خود از چلسی در اوایل این فصل بدون تیم بوده است. مشکل اینجاست که تا زمانی که قرارداد سیتی تمام نشود و پپ از باشگاه جدا نشود، توخل به احتمال زیاد بیکار نخواهد بود.

1799993

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزهای پرتنش منچستر سیتی که لیگ برتر انگلیس بیش از 100 قانون مالی را متهم کرده است، به تازگی آغاز شده است. اما این روزها بزرگترین و مبرم ترین سوال مدیران سیتی این است که این شرایط سخت برای سرمربی آنها، پپ گواردیولا، چه معنایی خواهد داشت؟

شرکت وینسنت
اسطوره منچسترسیتی در سکوهای اتحاد بسیار محبوب است. با انتصاب کمپانی به عنوان سرمربی سیتی، شاید هواداران اعتراض چندانی نداشته باشند، اما سیتی احتمالا نگران است که او دانش و تجربه کافی برای هدایت ستاره های بزرگ تیم را دارد.

1799996