پوگبا در مورد یونایتد به دیبالا چه گفت؟ (عکس)


سرویس خبر شماره: 1832048
13 جولای 1401 @ 22:43
15.6 هزار |

1نقطه نظر

در حالی که منچستریونایتد تلاش می کند پائولو دیبالا را جذب کند، انتشار عکس او در کنار پل پوگبا خبرساز شده است.

دیبالا که پس از پایان قرارداد یوونتوس را ترک کرد و می تواند به یونایتد بپیوندد. و پوگبا که هفته گذشته رسما از منچستریونایتد جدا شد و احتمالا به یوونتوس خواهد پیوست، در یک تمرین عکس با هم دیده شد.

پس از انتشار این عکس، بسیاری از مردم در این فکر هستند که آیا صحبتی بین دیبالا و پوگبا در مورد انتقال ستاره آرژانتینی به یونایتد و شرایط این تیم یا بازگشت ستاره فرانسوی به یوونتوس و شرایط این روزهای بیانکونری انجام شده است. و آیا این صحبت ها در تصمیم گیری تاثیرگذار بوده است آیا فینال دیبالا و پوگبا برای باشگاه آینده آنها موثر خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

این عکس خبرساز را پل پوگبا در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است. پوگبا خاطرنشان کرد که او و پائولو دیبالا به باشگاه بدنسازی در میامی رفتند و تمرین کردند. پوگبا در این عکس با پیراهن صورتی تیم اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام است دیده می شود.

پوگبا و دیبالا برای شرکت در یک مسابقه خیریه به آمریکا سفر کرده بودند. این دیدار با حضور ستارگان مشهور سال های گذشته فوتبال از جمله رونالدینیو، روبرتو کارلوس و کافو برگزار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی به تازگی یوونتوس را ترک کرده و بازیکن آزاد است. از آنجایی که منچستریونایتد با دیبالا تماس گرفته و به فکر جذب ستاره آرژانتینی است، عکس منتشر شده از او در کنار پل پوگبا خبرساز شده است. چرا که پوگبا احتمالاً مسیر مخالف دیبالا را طی خواهد کرد و پس از جدایی از یونایتد راهی یوونتوس خواهد شد.