پوگبا: همه می دانند که بازگشت من به یونایتد یک فاجعه بود

پوگبا در مصاحبه ای گفت: “من قبلاً گفته ام که با قلبم تصمیم گرفتم یونایتد را ترک کنم و به یوونتوس برگردم. این تصمیمی بود که در بهترین زمان گرفته شد. سه سال آخر حضور من در یونایتد به پایان نرسید. خوب، البته یکی از دلایلش مصدومیت بود، من بودم، همه این را می دانند.

یوونتوس دو سال بود که موفق به قهرمانی در سری آ نشده بود. بنابراین پیوستن به یووه برای من و آنها چالشی هیجان انگیز بود. به همین دلیل احساس کردم زمان آن رسیده است که به عقب برگردیم و تلاش کنیم تا به موقعیت واقعی خود برسیم. من و یوونتوس.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پوگبا که در تابستان به یوونتوس بازگشت، ادعا می کند که اگرچه شیاطین سرخ به او پیشنهاد داده اند که هفته ای 300 هزار پوند برای تمدید قراردادش بپردازند، اما او در نهایت تصمیم گرفت که زمان مناسبی برای بازگشت به یوونتوس است.


سرویس خبر شماره: 1845765
07 مه 1401 @ 9:05 بعد از ظهر |
770 امتیاز خبر

0نقطه نظر

پل پوگبا می گوید که دومین حضورش در منچستریونایتد ناامید کننده بود و او تصمیم گرفته است در بهترین زمان ممکن به یوونتوس بازگردد.

پوگبا: همه می دانند که بازگشت من به یونایتد یک فاجعه بود

سه فصل اخیر پوگبا در یونایتد با مصدومیت های مداوم همراه بوده است. او اکنون از این دوره به عنوان دوره ای فاجعه آمیز یاد می کند و می گوید انتظار داشت با بازگشت به شیاطین سرخ شرایط بسیار بهتری را تجربه کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل پوگبا گفته است بازگشتش به منچستریونایتد اشتباه بوده است. پوگبا در دومین دوره ریاست خود به مدت 6 سال برای شیاطین سرخ بازی کرد اما در این مدت یونایتد تنها موفق به کسب دو قهرمانی شد.