پویایی رهبری: افزونگی فول بک

همه راه‌ها به دکلان رایس اشاره می‌کنند، اما با توجه به اینکه وستهام در فینال لیگ کنفرانس اروپا در عصر چهارشنبه بازی می‌کند، تمرکز او قابل درک است. ما در Arsecast Extra سوالی داشتیم در مورد اینکه آیا فکر می‌کردیم نتیجه تاثیری بر این معامله بالقوه داشته باشد یا خیر، و فکر نمی‌کنم اینطور باشد. احتمالاً برای بازیکنی خوب است که باشگاهی را که مدت‌ها در آن سپری کرده است، ترک کند و یک جام اروپایی – حتی اگر این یکی باشد – نباید از آن استشمام کرد.

اگر رایس جایگزین مستقیم ژاکا باشد، سؤالاتی در مورد اینکه او قرار است چه نقشی را بازی کند وجود دارد. شباهت هایی بین آنها وجود دارد، اما من فکر نمی کنم که او فقط به عنوان یک 8 سمت چپ قرار بگیرد و از او خواسته شود کمی بیشتر وارد جعبه شود. وقتی می بینید که چگونه میکل آرتتا از برخی بازیکنان استفاده کرده است، من تعجب می کنم که او چه چیزی برای او در نظر گرفته است. بدیهی است که مکان استقرار کلیدی خواهد بود، اما من فکر نمی‌کنم به اندازه‌ای که او به سادگی جایگزین ژاکا یا توماس پارتی می‌شود، بریده و خشک‌شده باشد.

دانلودiTunesSpotifyAcastRSS

https://arseblog.com/2023/06/leadership-dynamics-full-back-redundancy/ منبع:

کاری که ما در دفاع کناری انجام می دهیم یکی دیگر از جنبه های جالب تابستان امسال خواهد بود. فکر نمی‌کنم منصفانه باشد که بگوییم تیم‌ها از کاری که ما با زینچنکو انجام می‌دادیم پیروی نکردند، اما می‌توانید کاملاً مطمئن باشید که فصل آینده این چیزی است که آن‌ها انتظار دارند و راه‌اندازی می‌کنند تا تلاش کنند و نفی کنند. البته هنوز هم می‌تواند مؤثر باشد، و این واقعیت که ظاهراً ما تیرنی را رها می‌کنیم نشان می‌دهد که به اندازه کافی خوشحالیم که از ویژگی‌های یک دفاع چپ «سنتی» اجتناب کنیم.

امروز تا کنون خیلی کم اتفاق افتاده است. داستانی هست در مورد اینکه چگونه انتقال گرانیت ژاکا به بایرلورکوزن نهایی نمی شود تا زمانی که ما جایگزینی برای او را تایید کنیم – حدس می زنم منطقی است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت حضور ژاکا است. ویژگی‌های رهبری او، که برخی ممکن است کمی آن را مسخره کنند، تا حد زیادی بخشی از شخصیت او و نحوه عملکرد او است. من دکلان رایس را هم نمی شناسم، اما او کاپیتان وستهام است و فکر می کنم بخشی از علاقه ما به او توانایی جایگزین کردن برخی از ویژگی هایی است که ژاکا را ترک می کند. پویایی یک رختکن با رفتن بازیکنی با قد و قامت او تغییر می کند و ما همچنین شاهد جدایی کیران تیرنی خواهیم بود. در حالی که فکر نمی‌کنم او هرگز آنقدر که برخی تصور می‌کردند شخصیتی مسلط نبود – به یاد داشته باشید که زمانی بود که او را به عنوان یک کاپیتان بالقوه معرفی می‌کردند – او از تابستان رائول تا این لحظه یکی از اعضای اصلی بوده است. .

درست است، فعلاً آن را آنجا می گذارم. یک Arsecast Extra کاملاً جدید در زیر وجود دارد، که دیشب ضبط شده است، بنابراین گوش خود را به آن نگاه کنید. در حالی که در Patreon ما داریم آخرین ماه با ترسیم ضعیف فصل ما.

هر چند نوعی تنوع ممکن است بخشی از طرح این پنجره باشد. اینکه آیا این استفاده از بازیکنی مانند جاکوب کیویور یا حتی تاکهیرو تومیاسو است، باید دید. من فکر می کنم استفاده از ملی پوش لهستانی در دو بازی آخر فصل چیزی شبیه به یک دوره آزمایشی بود. با این حال، درس این است که اطمینان حاصل کنید که افزونگی دارید. مصدومیت دو ضربی سالیبا و تومیاسو واقعاً پرهزینه بود، و اگر با گابریل و کیویور بازی می کنید، اگر اتفاقی مشابه رخ دهد، از سمت چپ میانی با سناریوی مشابهی روبرو خواهید شد. من مطمئن هستم که بی توجه نبوده است.

در حال حاضر، یک خوب داشته باشید.

صبح بخیر.

فراتر از آن، چیز دیگری در جریان نیست. صحبت هایی از اسپانیا وجود دارد مبنی بر اینکه بند آزادسازی مدافع راست ایوان فرسندا به دلیل سقوط وایودولید در آخرین روز از فصل لالیگا، اکنون 20 میلیون یورو است. علاقه مندی بوروسیا دورتموند نیز وجود دارد و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی آرسنال وجود ندارد، اما او در ژانویه و تابستان گذشته به شدت مورد توجه قرار گرفت، بنابراین بیایید ببینیم در آنجا چه اتفاقی می افتد.

من فکر می کنم گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو در حال حاضر مهره های کلیدی خواهند بود، اما اضافه کردن فردی مانند رایس به ترکیب ایده خوبی است – به خصوص در مورد سایر بازیکنان انگلیسی که در تیم داریم. من همچنین فکر می‌کنم که بوکایو ساکا علیرغم اینکه فقط 21 سال دارد، خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه تثبیت کرده است و حرکت شخصیت‌های بزرگ فضایی را برای پیشرفت دیگران فراهم می‌کند. اگر او در این زمینه کمی تأثیرگذارتر شود، اصلاً تعجب نمی‌کنم.