پپین لیندرز به تازگی اولین “بازی” خود را به عنوان سرمربی تیم جدید – با همان ویژگی LFC – لیورپول برنده شده است.

پپین لیندرز پس از به عهده گرفتن نقش سرمربی ردبول سالزبورگ، به تنهایی سفر کرده است و زندگی او در اتریش این آخر هفته با پیروزی آغاز شد.

این مرد هلندی در پایان فصل گذشته عنوان خود را به عنوان دستیار مربی در لیورپول عوض کرد تا خود را در یک شغل عالی تثبیت کند و ویتور ماتوس و آندریاس کورن مایر را با خود همراه کرد.

این سه نفر مرسی ساید را با سالزبورگ معاوضه کردند و پیش فصل آنها هم اکنون در جریان است زیرا فصل آنها در 2 آگوست، دو هفته زودتر از لیگ برتر، آغاز می شود.

یک اردوی تمرینی در Saalfelden، که برای لیندرز ناآشنا نیست، در حال برگزاری است و برنامه آنها شامل تعدادی بازی دوستانه است که اولین آنها روز شنبه در برابر تیم درجه سوم آلمان SpVgg Unterhaching برگزار شد.

همانطور که در زمان یورگن کلوپ دیدیم، لیندرز برای هر نیمه از مسابقه دو تیم مختلف را نام برد. سالزبورگ نیمه اول را با برتری 2 بر 0 به پایان رساند و در نیمه دوم به امتیاز سوم دست یافت تا با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

این بازیکن 41 ساله از ترکیب 4-3-3 استفاده کرد و هویتی که او از تیمش می خواهد برای قرمزها غافلگیر کننده نخواهد بود.

لیندرز در مورد این برد با وب سایت رسمی سالزبورگ گفت: “ما می خواستیم حریفان را به نیمه خود بازگردانیم، آنها را فشار دهیم و شدت خود را تحمل کنیم.

ما در این دماها و بعد از یک هفته تمرین سخت از بازیکنان زیادی خواستیم. ما هنوز باید راه خود را بیشتر پیدا کنیم، اما انرژی خوب، سرعت و زبان بدن خوب داشتیم.

این نگرشی است که ما می‌خواهیم با آن بر مسابقات مسلط شویم.»

او درس های زیادی از لیورپول گرفته است و قبلاً در مورد اینکه چگونه می خواهد آنها را در عمل در سالزبورگ ببیند، از گروه رهبری گرفته تا تمرکز بر جوانان صحبت کرده است.

در حالی که لیندرز فقط یک بازی پیش فصل و اولین بازی در آن بود، بدون شک از اولین بازی خود در سالزبورگ اعتماد به نفس خواهد گرفت.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/pepijn-lijnders-has-just-won-his-first-game-in-charge-of-new-club-with-same-lfc-trait/ منبع: