پپ: بنزما شگفت انگیز است، او چیز خاصی در مورد او دارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی نیز گفت:“کارنامه کریم خیلی چیزها را می گوید. او بیش از 10 فصل است که برای رئال مادرید بازی می کند. وقتی یک مهاجم برای مدت طولانی برای رئال مادرید بازی می کند، به این معنی است که چیز خاصی در مورد او وجود دارد. “من واقعا تحت تاثیر آنچه بنزما دارد، هستم. در طول دوران حرفه ای خود انجام داده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

پپ گواردیولا و زین الدین زیدان در مستندی به تمجید از کریم بنزما پرداختند.


سرویس خبر شماره: 1821188 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 16:30 |
879 |

1نظرات

بیش از 10 فصل در رئال

زین الدین زیدان که مربی بنزما در رئال مادرید بود، گفت:تمرین و تماشای کریم بنزما نه تنها در مسابقات بلکه در تمرینات برای من افتخار بزرگی بود. کاری که او اکنون انجام می دهد شگفت انگیز است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم بنزما، ستاره اول رئال مادرید، از نظر بسیاری شانس های زیادی برای کسب توپ طلای 2022 دارد و قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا در این راه کمک زیادی به ستاره فرانسوی خواهد کرد. رئال باید در نیمه نهایی به مصاف سیتی برود.

تله فوت با پخش مستندی درباره کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، نظر اسطوره های فوتبال مانند زین الدین زیدان و پپ گواردیولا را جویا شد. این مهاجم 34 ساله در این فصل در فرم خوبی قرار دارد و در 40 بازی 39 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل به ثبت رسانده است.