پپ: متاسفم اگر به فاجعه هیلزبورو توهین شد


سرویس خبر شماره: 1849358
اکتبر 29, 1401 @ 9:55 ب.ظ
15.5 هزار |

6نقطه نظر

پپ گواردیولا امروز با خبرنگارانی روبرو شد که نظر او را درباره این شعارها جویا شدند. پپ در آستانه بازی فردا منچسترسیتی مقابل برایتون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود و در پاسخ به آنها گفت که اگرچه شعارهای لیورپول را نشنیده است، اما اگر واقعا چنین شعارهایی داده شود، برای آنها عذرخواهی خواهد کرد. .

اگرچه باشگاه سیتی تا این لحظه واکنش رسمی نشان نداده است، لیورپول در بیانیه ای اعلام کرد: از شنیدن شعارهای نفرت انگیز در مورد فجایع رخ داده در استادیوم های فوتبال عمیقا متأسفیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یک خبرنگار به پپ گفت که او شاهد شعار دادن هواداران سیتی بوده و به آنها اشاره کرد که آنها چیزهای غیرقابل قبولی در مورد فاجعه هلیسبورو و هیسل می گویند. دو اتفاقی که مردم لیورپول طاقت شوخی با آنها را ندارند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار روز یکشنبه لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد که با برتری یک بر صفر قرمزها به پایان رسید، باشگاه لیورپول از برخی شعارهای هواداران سیتی به شدت عصبانی شد و آنها را شعارهای نفرت انگیز خواند.

پپ گواردیولا می‌گوید با وجود اینکه در آنفیلد صدای هواداران سیتی را نشنیده که باعث عصبانیت هواداران لیورپول شده است، اما از آنها عذرخواهی می‌کند.

پپ: متاسفم اگر به فاجعه هیلزبورو توهین شد

گواردیولا در پاسخ به این خبرنگار گفت: “من آن شعارها را نشنیدم. متاسفم اگر این اتفاق افتاد. این نماینده تیم و باشگاه ما نیست. البته اگر این اتفاق افتاده باشد.”