پپ مثل پدرم بود اما من می خواستم رونالدو باشم

الکسیس سانچز مهاجم سابق منچستریونایتد گفته است که پیشنهاد سیتی را به دلیل پوشیدن پیراهن شماره هفت این تیم رد کرده است.

پپ مثل پدرم بود اما من می خواستم رونالدو باشم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سانچز در سال 2018 زمانی به منچستریونایتد پیوست که بسیاری انتظار داشتند او را با پیراهن منچسترسیتی ببینند.

همه چیز آماده بود. قرار بود بازیکنی به جای من به آرسنال بپیوندد. سپس آرسن ونگر به من گفت که من نمی روم زیرا آن بازیکن قرار نیست به آرسنال بپیوندد و آنها نیز بازیکن دیگری ندارند. ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد. مورینیو بود و به من گفت: “الکسیس، پیراهن شماره هفت یونایتد در اختیار تو خواهد بود.”

سانچز در مورد احتمال همکاری مجدد با گواردیولا به La Tercera گفت: «من نزدیک بود به سیتی بپیوندم. من هر روز با گواردیولا صحبت می کردم. او تولدم را تبریک گفت. پپ واقعا شبیه پدرم بود. او پدر من در بارسلونا بود و می تواند در سیتی هم همینطور باشد. داشتیم حرف میزدیم و او به من پیام میداد.

1690142

پپ گواردیولا که قبلا با این بازیکن در بارسلونا کار کرده بود، دوست داشت او را به ورزشگاه اتحاد بازگرداند، اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت او تصمیم گرفت زیر نظر ژوزه مورینیو برای یونایتد بازی کند.

او در مورد پیوستن به یونایتد با دستمزد 350 هزار پوندی در هفته گفت: «این فقط به خاطر پول نبود. شرایط یونایتد و سیتی یکی بود. او به من گفت که شماره هفت موجود است، ما به لیگ قهرمانان می رویم و شرایط خوبی داریم. آن زمان می خواستم بروم، اما باید به گواردیولا هم فکر می کردم. آنجا بود که با خودم فکر کردم پیوستن یک بازیکن شیلیایی به یونایتد چیزی است که هرگز اتفاق نیفتاده است. پوشیدن پیراهن شماره هفت اریک کانتونا، دیوید بکهام و کریستیانو رونالدو برای یک بازیکن شیلیایی رویایی بود که به حقیقت پیوست.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1897596
آوریل 06, 1402 در 4:20 ب.ظ
1.4K |

0نقطه نظر

الکسیس سانچز: