پپ گواردیولا: بله، پپ به من تبریک گفت

دزربی در اولین مصاحبه خود به عنوان سرمربی برایتون گفت: “خوشحالم که اینجا هستم و باعث افتخار است که شما را هدایت کنم. ممنون باشگاه. من همه بازیکنان را بررسی می کنم و امیدوارم بتوانم تا ژانویه راحت صحبت کنم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه برایتون دو روز پیش اعلام کرد که روبرتو دزربی سرمربی سابق ساسولو را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده است. او قرار است جانشین گراهام پاتر در برایتون شود که به چلسی نقل مکان کرده است.

سرمربی ایتالیایی گفت که پس از منصوب شدن به عنوان سرمربی برایتون، پپ با او تماس گرفت و شغل جدیدش را به او تبریک گفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. دزربی حالا باید بازی مقابل تیم لیگ برتری پپ گواردیولا را تجربه کند.

روبرتو دی زربی، سرمربی جدید برایتون می گوید پپ گواردیولا با تماس تلفنی به او بابت شغل جدیدش تبریک گفت. گواردیولا قبلا گفته بود که به سبک مربیگری دزربی علاقه دارد.

پپ گواردیولا: بله، پپ به من تبریک گفت

باید در مورد گواردیولا و فوتبالش بگویم، به نظر من پپ مربی ای است که هیچکس حتی نمی تواند به او نزدیک شود. او این را در انگلیس، آلمان و اسپانیا ثابت کرد. گواردیولا با من تماس گرفت. او خوشحال بود که من سرمربی برایتون شدم و از این باشگاه به شدت صحبت کرد. پپ گفت که همیشه آماده کمک به من است. گفت هر کاری بخواهم برایم انجام می دهد البته به جز روزهایی که تیم های ما در لیگ برتر بازی می کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دزربی در حال حاضر به عنوان یک مربی جوان آینده دار شناخته شده است. زمانی که او هدایت ساسولو را برعهده داشت، پپ گواردیولا در مصاحبه ای گفت که دزربی را آنقدر دوست دارد که به خاطر او بازی های ساسولو را تماشا کرده است.


سرویس خبر شماره: 1844660
29 سپتامبر 1401 @ 9:05 ب.ظ
2.4K |

1نقطه نظر