پژمان جمشیدی و بدترین لحظه زندگی ورزشی اش (عکس)

اما شاید توجه بیش از حد رسانه ها به پژمان و تمجیدهایی که از او شد او را از توجه بازی اول دور کرد و همانطور که می دانید با اخراج او در ابتدای بازی با امارات، ایران ده نفره شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید باورش سخت باشد، اما بپذیرید در زمانی که این همه فوق ستاره تیم ملی را در یک نسل ساخته بودند، تیم ملی شدن بسیار سخت بود. به خصوص برای پژمان جمشیدی، بازیکن جوانی که از سایپا به تیم ملی پیوسته بود و مدت کوتاهی در پرسپولیس حضور داشت.

این تصویر مربوط به زمانی است که پژمان جمشیدی برای اثبات خود در بین بهترین بازیکنان فوتبال ایران تلاش می کرد.

پژمان جمشیدی و بدترین لحظه زندگی ورزشی اش (عکس)

البته با وجود اشک و ناراحتی جمشیدی و خروج ناباورانه او از زمین، هم تیمی هایش آنقدر قوی بودند که توانستند با سه گل بر حریف غلبه کنند. روزی که ایران با پیراهن زرشکی به مصاف حریف رفت و هوادارانش تماشاگر گل های دیدنی علی دایی، کریم باقری و البته مهرداد میناوند بودند. بازیکنی که اسمش برده می شود از موسسه ما آه می کشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1851635
12 نوامبر 1401 ساعت 12:19 |
39 هزار |

5نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

جمشیدی حمایت هواداران را پشت سر نداشت اما آرام آرام در تیم ملی میروسلاو بلایوویچ پیشرفت کرد و در دیدار ایران و امارات متحد در اولین مرحله مقدماتی جام جهانی 2002 به یکی از ستاره های اصلی تیم ملی تبدیل شد. جام او در کنار علی کریمی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشت تا بلاژویچ در بازی برگشت به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.