پک امنیتی دزدگیر هوشمند بی‌سیم مدل HS 2-امن باش

کاربر می تواند با اتصال دزدگیر هوشمند به اینترنت، وارد کردن سیمکارت و حتی در بعضی از مدل ها اتصال به خط ثابت شهری از امکانات فوق به طور کامل استفاده کند. می توان از تعداد مشخصی سنسورهای سیمی یا بی سیم با توجه به مدل دزدگیر هوشمند استفاده کرد. سنسور حرکت برای فضاهایی که نیاز به رصد حرکت افراد است مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسورها شامل سنسور حرکت یا چشمی، سنسور درب و پنجره یا مگنت، بیم دیتکتور، سنسور لرزش، سنسور اعلام حریق، سنسور نشت گاز، سنسور نشت آب، آژیر و ریموت است. یکی از تجهیزات امنیتی مورد استفاده برای فضاهای خانگی، تجاری و صنعتی دزدگیر هوشمند است. این دستگاه دارای قابلیت های بسیار بالای امنیتی بوده و اطلاعات لحظه ای از فضای مورد نظر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اگر به طور ناگهانی اتفاقی بیافتد، این دکمه راه آسان و سریع برای اعلام خطر به اورژانس، پلیس و یا حتی آتش نشانی می باشد. این دکمه عموما در جایی قابل دسترس و دور از دید نصب می‌شود مثلا در زیر میز. ی ‌هوشمند با اتصال به وای‌فای امکان مشاهده به صورت زنده از راه دور را فراهم می‌کند. همچنین با مجهز بودن به اشعه‌مادون‌قرمز دید‌ در شب را امکان‌پذیر می‌کند. نوع اتصالات این محصول از نوع فیزیکی است و اتصالات بیسیم Wireless را نیز پشتیبانی می­‌کند. باتری 4.5 آمپری آن برای کارکردن یک روز کامل بدون برق طراحی شده‌­است.

در مگنت بی سیم باتری داخل آن 7A بوده و بهتر است هر 5 ماه یکبار تعویض شود. اکثر سنسورهای دزدگیر اماکن در دو نوع بیسیم و باسیم در بازار وجود دارند. سنسورهای بیسیم همانطور که مشخص است بیسیم و وایرلس بوده وبرای نصب نیاز به سیم کشی نیست، فقط کافی است سنسور به دستگاه کد شود. اما این سنسورها نیاز به تعویض باتری دارند که در ادامه نوع باتری و زمان مناسب تعویض آن برای هر سنسور در بخش مربوطه توضیح داده شده است. حداقل تجهیزات مورد نیاز برای نصب دزدگیر اماکن، پنل دزدگیر(با تلفن کننده)، باتری، بلند گو، کاوربلندگو، سنسور حرکتی و مگنت است. در دزدگیرهای سیم کارتی، امکان دریافت گزارش عملکرد دستگاه (مانند فعال یا غیر فعال شدن دزدگیر) و کنترل دستگاه از راه دور (مانند فعال و غیرفعال کردن دزدگیر) از طریق ارسال پیامک و یا با استفاده از اپلیکیشن وجود دارد.

برچسب پنجره‌ها:

حصارهای نوک‌تیز یا خاردار هم باعث می‌شوند سارقان جرات نکنند به آسیب‌های چنین کاری تن بدهند. داخل حیاط و یا پارکینگ وسایل سفر را داخل خودرو جای دهید و اگر پارکینگ ندارید در ساعات کم تردد و خلوت این کار را انجام دهید. پیرامون خانه هر خودرو، موتور سیکلت و یا فرد مشکوکی رویت کردید مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید تا نزدیکترین گشت انتظامی به محل اعزام شوند. از لحاظ الکترونیکی میان چشمی های حرکتی بیسیم و باسیم هیچ تفاوتی وجود ندارد و عملکرد هر دو یکسان است.چشمی های بی سیم یک ماژول فرستنده دارند که فرمان را به دستگاه دزدگیر ارسال میکند.

شما می­‌توانید 8 زون بدون سیم و 8 زون با سیم برای این فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش دستگاه تعریف کنید. این محصول دارای اتصالات بیسیم و کابل شبکه بوده و از Wireless نیز پشتیبانی می­‌کند. شما می­توانید 99 زون و 8 منطقه را برای این دستگاه تعریف کرده و هر منطقه را به صورت دلخواه توسط ریموت از راه دور خاموش و روشن نمایید. نصب این دستگاه بسیار آسان بوده و در کمتر از 10 دقیقه بدون هیچ گونه سیم­‌کشی و سوراخ­‌کاری امکان پذیر می­‌باشد. بسته به مکانی که در آن دزدگیر را نصب می نمایید می توانید از این سنسورها استفاده کنید.

  • زیرا تغییرات ناگهانی در دمای هوا در نزدیکی سنسور باعث ایجاد آلارم های کاذب در سیستم های امنیتی می شود.
  • استفاده و نصب دزدگیرها در ساختمان بسیار مهم و نقشی حیاتی در ایجاد امینت برای ساکنین ساختمان ها دارند.
  • شما باید تصمیم بگیرید که چه زمانی و چگونه با هر رویداد منحصر به فردی که دزدگیر منزل شما تشخیص می دهد، برخورد کنید.
  • این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده دارد.
  • در صورتی که منزل آن ها مجهز به دزدگیر خانه هوشمند باشد، می توانند از راه دور سرمایش و گرمایش خانه را کنترل کرده تا به هنگام رسیدن به منزل، دمای خانه مطابق میل آن ها باشد.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

در نظر داشته باشید برای نصب این سنسور خارج از محیط مانند درب اصلی باغ. ساختمان، انبار خارج از محیط داخلی، حتما باید فاصله رعایت شود، در هر دزدگیر اماکن فاصله ای در نظر گرفتند که هر سنسور چه مقدار می‌تواند از پنل اصلی خود فاصله داشته باشد تا سیگنال ها به درستی به هم منتقل شوند. سنسور مگنت هم مثل دیگر سنسورهای دزدگیر هم سیمدار هم وایرلس بدون سیم می باشند. زمانی که مگنت سیم دار را انتخاب و نصب کنید دیگر نیازی نیست در تایم خاص باتری آن را تعویض کنید. در برخی موارد به دلیل تعدد چشمی های بکار رفته در پروژه نصب دزدگیر اماکن مجبوریم تا چند چشمی را به یک زون متصل کنیم.همچنین در برخی موارد نیاز است تا بتوانید زون های تحریک را از هم جدا کنید تا در صورت آژیر کشیدن دستگاه بتوانیم متوجه شویم کدام زون تحریک شده است. عملکرد این سنسور به این شکل است که با نصب شوک سنسور بر روی درب در نزیکی قفل، در صورت وارد کردن ضربه به قفل برای تخریب آن و باز کردن درب، سیگنال فعال سازی آلارم برای دزدگیر اماکن ارسال می شود.

دزدگیر سیم کارتی هوشمند DY-GSM50A | (4نفر)

پک امنیتی دزدگیر هوشمند بی‌سیم مدل HS 2-امن باش

با تحریک سنسور پالس تحریک به دستگاه مرکزی ارسال میشود بجز موارد استفاده آن در سیستم های حفاظتی این سنسور بر روی درب کمدها و کشوها و گاو صندوق های نصب میشود تا در صورت باز کردن درب و روشن بود سیستم زنگ خطر سیستم با شماره های موجود در حافظه خود تماس بگیرد. مدل ۲۰۶فایواستار سیم کارتی بوده و دارای ۴زون است .صفحه نمایش این مدل هم از نوع سون سگمنت میباشد.این مدل دارای تلفن کننده سیم کارتی ۳۰حافظه ای است و قابلیت های بالایی دارد. از مزیتهای این دزدگیر حرفه ای میتوان به 2 زون بیسیم اشاره کرد که کلیه سنسورهای بیسیم با فرکانس 315 را پشتیبانی میکند.صدای بلند آژیر این دستگاه مزیت دیگر این دزدگیر است که از فاصله های دور قابل شنیدن است. شرکت فایروال به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته فعالیت می نماید .

ممکن است راه های کمتر واضحی برای ورود به یک آپارتمان یا خانه وجود داشته باشد، مانند دریچه اتاق زیر شیروانی یا درب انبار. حتی شناخته شده است که سارقان تجاری دیوار بیرونی را سوراخ می کنند تا وارد یک انبار یا تجارت شوند. سارقان می توانند خلاق و مصمم باشند، بنابراین صاحب خانه یا کسب و کار باید دارایی خود را برای تمام نقاط دسترسی بالقوه ارزیابی کند. وسیله ای است که وقتی شخصی بدون اجازه وارد یک محل می شود صدای بلندی از خود منتشر می کند.

دزدگیر سیمکارتی اماکن به سرعت و با کیفیت بالا با صاحب خانه ارتباط برقرار می‌کند و طریقه‌ی نصب آن بسیار آسان است. سنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدوده‌ی مشخصی تحت حفاظت قرار می‌دهد. به کمک دوربین می‌توان نقاط کور و دور از دسترس را تحت نظر قرار داد و از طریق کامپیوتر و تبلت مشاهده کرد. این سیستم امکان اضافه کردن دوربین بیسیم و سایر تجهیزات خانه هوشمند از طریق نرم افزار را دارد و شما میتوانید یک سیستم کامل هوشمند را برای اماکن مسکونی و اداری پیاده سازی کنید. این سیستم میتواند در کنار سایر محصولاتخانه هوشمند OnSmartاز قبیل دوربین و لوازم جانبی علاوه بر امنیت، کاربرد هوشمند سازی ساختمان را نیز داشته باشد.