پیامدهای اخراج مالدینی: انتقال ستاره میلان به سیتی

شب گذشته بسیاری از رسانه های ایتالیایی از عصبانیت، ناراحتی و شوک بازیکنان این تیم از اطلاع از این تصمیم خبر دادند و ظاهرا این گفته کاملا درست بوده و عواقبی برای مالکان میلان خواهد داشت.

1871808

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از شب گذشته شایعات عمده ای در مورد وضعیت پائولو مالدینی در میلان به گوش می رسد که باعث ناراحتی بازیکنان این تیم شده است.

تئو هرناندز ستاره فرانسوی میلان از شرایط این باشگاه بسیار ناراضی است و می تواند تابستان امسال به منچسترسیتی بپیوندد.

پیامدهای اخراج مالدینی: انتقال ستاره میلان به سیتی

اگر شرایط در مورد مالدینی به همین منوال پیش برود و تغییری ایجاد نشود، احتمال جدایی هرناندز از میلان در تابستان امسال بسیار زیاد خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

Republika مدعی شده است که تئو هرناندز به دلیل این تصمیم و اخراج مالدینی از آن باشگاه تصمیم به ترک میلان گرفته و قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی به منچسترسیتی بپیوندد.

به نظر می رسد دیدار روز گذشته مدیران میلان و مالکان این باشگاه به خوبی پیش نرفته و مالکان میلان تصمیم به پایان همکاری و اخراج این اسطوره روسونری گرفته اند.


سرویس خبر شماره: 1942200
16 ژوئن 1402 ساعت 10:26 |
6.9 هزار |

0نقطه نظر

سیتی مدتی است که مدافع فرانسوی را از نزدیک زیر نظر دارد اما تمدید قرارداد او با میلان تا سال 2027 کار را برای آنها سخت کرده است. با این حال حالا کاپیتان دوم میلان به دنبال جدایی است و این شرایط به نفع سیتی خواهد بود.