پیام آنچلوتی درباره آینده نامشخصش در رئال مادرید/ گاهی قوانین نانوشته تغییر می کند…

در هر صورت سرمربی ایتالیایی به صراحت گفته است که رئال مادرید آخرین ماجراجویی باشگاهی او خواهد بود و می خواهد این تجربه را تا جایی که ممکن است طولانی کند. او عاشق باشگاه و شهر است و تمایلی به دست کشیدن از این ماجراجویی ندارد. در صورت جدایی از رئال به دنبال کار در تیم های ملی خواهد بود و برزیل مدت هاست با او پیوند خورده است.

اگرچه رئال مادرید در این فصل دو بار قهرمان سوپرکاپ یوفا و جام باشگاه های جهان شده است و با وجود حضور در سه رقابت برتر، آینده کارلو آنچلوتی نامشخص است.

در حال حاضر، فاصله در رقابت های قهرمانی لالیگا 9 امتیاز است، بنابراین آنچلوتی می داند که اگر رئال مادرید می خواهد شانس قهرمانی خود را حفظ کند، باید یکشنبه در نیوکمپ پیروز شود.

آنچلوتی تاکید کرده است که معتقد است رئال مادرید حداقل یک تورنمنت را در فصل 2022-2023 برنده خواهد شد و نشان می دهد که لیگ قهرمانان اروپا ممکن است بیشترین شانس موفقیت را داشته باشد. وی ادامه داد: در حال حاضر در نیمه نهایی کوپا دل ری یک نقطه ضعف داریم و از لالیگا عقب هستیم اما با تمام تیم های باقی مانده در لیگ قهرمانان هم تراز هستیم.

او گفت: ما باید بارسلونا را به عنوان یک شیر ببینیم، نه به عنوان یک گربه. باید خوب آماده شوید و به صورت فردی و جمعی، دفاعی و هجومی خوب بازی کنید. مشخص نیست که بارسلونا چگونه بازی خواهد کرد زیرا این بازی متفاوت از بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری است. اگر زودتر گل بزنیم، شرایط می تواند برعکس شود. در هر صورت ما فوتبال هجومی بازی خواهیم کرد.»

این به دلیل قانون نانوشته ای است که هر سرمربی رئال مادرید که قهرمان لیگ، کوپا دل ری یا لیگ قهرمانان اروپا نمی شود، باید در پایان فصل ترک کند. آنچلوتی این را به خوبی می داند و همین اتفاق در فصل 15-2014 برای او افتاد، اما او امیدوار است امسال متفاوت باشد.

آنچلوتی در نشست خبری روز شنبه در پاسخ به سوالی درباره این موضوع گفت: فکر می‌کنم یکی از این سه بازی را ببریم، بنابراین این موضوع قابل بحث است. باشگاه باید این مورد را ارزیابی کند. باشگاه در پایان فصل تصمیم می گیرد، اما من می خواهم ادامه دهم. تا زمانی که باشگاه مرا بخواهد، لذت خواهم برد، چه آنها من را برای سه ماه یا سه سال اینجا بخواهند. “قوانین مکتوب گاهی تغییر می کنند، درست مانند قوانین نانوشته.”

این مطلب را نیز بخوانید: آنچلوتی: کاری به دعوای زن و شوهر نداشته باشید!



سرویس اخبار فوتبال خارجی