پیام احساسی مسی در آغاز سال جدید (تصویر)

سال 2022 برای مسی زمانی آغاز شد که او توانست کوپا آمریکا را فتح کند. امسال در شرایطی اتفاق افتاد که لئو به دنبال موقعیت جدیدی در پاریس با ابعاد دوران بارسا بود. او تا حدودی موفق به انجام این کار شد، اما مهمترین بخش تاریخ کاپیتان آرژانتینی، حتی فراتر از هفتمین توپ طلای او، بردن جام جهانی در پنجمین تلاش خود (از سال 2006) بود که او را جاودانه کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اولین روز از سال جدید میلادی، ستارگان فوتبال جهان پیام های مختلفی را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. یکی از شادترین فوتبالیست های سال 2022، لیونل مسی که سال گذشته توانست به یکی از آرزوهای فوتبالی باقی مانده خود جامه عمل بپوشاند، با انتشار مطلبی همراه با چندین اسلاید شامل عکس های خود و اعضای خانواده اش به استقبال سال جدید رفت.

1786919

بسیاری انتظار داشتند که لئو در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023 کار کند زیرا او سال مهمی را پشت سر گذاشت و اکنون وارد سالی شده است که هنوز اتفاقات مهمی برای او رخ می دهد.

مسی در پایان پیام خود گفت: “امیدوارم امسال سال بزرگ دیگری برای همه باشد. در سال 2023 برای همه آرزوی سلامتی، قدرت و شادی دارم. یک آغوش بزرگ برای همه…!”

1786920

پست اینستاگرام مسی که شامل عکس‌هایی از او در کنار همسر و فرزندانش است، اینگونه آغاز می‌شود: “هرگز سالی را که گذشت فراموش نمی‌کنم. رویایی که همیشه به دنبالش بودم بالاخره به حقیقت پیوست. C این یک واقعیت است که اگر نمی‌توانستم ارزش جشن گرفتن با خانواده ام را نداشت.” او همچنین موفقیت خود را با دوستانش به اشتراک گذاشت که با هر سقوط او را ناامید نمی کردند.

1786922

طبق معمول هر سال، لیونل مسی پستی را برای جشن پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.

پیام احساسی مسی در آغاز سال جدید (تصویر)

لئو بخشی دیگر از پست احساسی خود را به طرفداران خود در سراسر جهان اختصاص داد. مسی در این قسمت از متن خود تاکید کرد که رسیدن به موفقیت فعلی بدون حمایت همه هوادارانش ممکن نیست. او از همه هوادارانش در آرژانتین، پاریس، بارسلونا و دیگر شهرها و کشورهای جهان تشکر کرد که با پیام های محبت آمیز و حمایت خود این ستاره را به موفقیت تشویق کردند.


سرویس خبر شماره: 1862229
11 ژانویه 1401 ساعت 02:00
3.2 هزار |

0نقطه نظر

با چند قاب از اعضای خانواده و متن زیبا