پیام جدیدی از حاشیه ساز قدیمی سپاهانی در ویدئویی


سرویس خبر شماره: 2018742
14 مه 1403 در 00:01
35.8K امتیاز خبر|

43نقطه نظر

خبری از دستگیری نیست

24 ساعت پس از دیدار با پرسپولیس، پیرمرد سپاهانی پیامی تصویری منتشر کرد.

پیام جدیدی از حاشیه ساز قدیمی سپاهانی در ویدئویی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علاوه بر بحث در مورد تنش و درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در دیدار روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی که هواداران سرخپوشان را از طبقه دوم جنوب به میدان رفت. مقابل دو سمت اسکوربورد ورزشگاه، حاشیه عجیبی توسط پیرمرد اصفهانی ایجاد شد که اولین مناظره بازی ال کلاسیکو فوتبال ایران شد.

ویدئویی از یک پیرمرد اصفهانی در میان جمعیت هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی که به زنان پرسپولیس و با توجه به روشنایی روز اظهارات توهین آمیزی می کرد که احتمالا حدود دو ساعت مانده به شروع بازی ضبط شده بود، جنجال زیادی به پا کرد. و واکنش همه بازیکنان به چهره سرخ مدیریت باشگاه و به دنبال آن مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان.

هوادار روسری سپاهان که نام مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را یدک می کشید و این سخنان و جملات را بر زبان می آورد، خشم و واکنش عموم مردم را نیز به دنبال داشت و عموم مردم خواستار توافق جدی با این پیرمرد اصفهانی شدند. طرفداران .

با وجود اینکه باشگاه سپاهان نیز به این موضوع واکنش نشان داد اما واکنش قاطعی نسبت به آن نشان نداد و با وجود اینکه شایعات زیادی مبنی بر دستگیری این پیرمرد شنیده می شد، تولید نشد و این سوال صحت ندارد.

این پیرمرد اصفهانی که گفته می شود تاجر و فروشنده تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی است در پیامی تصویری عذرخواهی کرد: درود بر همه مردم ایران. من اسیر جو ورزشگاه آزادی شدم و به بانوان پرسپولیس جسارت کردم و از همه بانوان ایران به خصوص بانوان پرسپولیس عذرخواهی می کنم.

او همچنین توصیه ای به مسئولین سازمان لیگ و حراست ورزشگاه داد و خواستار حذف میزبان شد که جالب است و در پایان فیلم کوتاه خود می گوید: در صورت بروز چنین مواردی، سالن بدنسازی و جایگاه بانوان در سالن نباید اینجا (طبقه دوم جنوبی) و بالاتر از سپاهان باشد.

این اظهارات پیرمرد سپاهانی در شرایطی است که هنوز فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند و امید است با این هواداران تدابیر لازم اتخاذ شود و از تنش های بیشتر جلوگیری شود. .

همچنین خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” در ورزشگاه آزادی نیز ویدئوی مشابهی از این هوادار سپاهان ضبط کرده بود که به دلیل اظهارات توهین آمیز او آن را منتشر نکرد تا به بانوان پرسپولیسی توهین نشود اما در نهایت ویدئوی دیگری در فضای مجازی پخش شد. در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی